Mindre udskiftning i DI Randers-Norddjurs’ bestyrelse

Dansk Industris regionale forening DI Randers-Norddjurs har en effektiv arbejdende og stabil bestyrelse. Men ved online-generalforsamlingen onsdag den 3. juni 2020 skete der alligevel lidt ændringer i bestyrelsen.

Vice President, HR, Kirsten Nielsen Sørensen fra Terma Aerostructures A/S stoppede både som næstformand og som bestyrelsesmedlem ved årsskiftet. Til gengæld er der kommet en anden repræsentant fra samme virksomhed ind som nyt bestyrelsesmedlem. Det er Vice President Benny Daugholm.

Ved konstitueringen blev det bestyrelsesmedlem og adm. direktør Palle Martin fra L-Tek A/S, som træder ind som ny næstformand efter Kirsten Nielsen Sørensen. Adm. direktør Poul Petersen, Seafood.Supply.DK ApS fortsætter som næstformand. Og adm. direktør i Prodan A/S, Per Hastrup, fortsætter som formand.

Nu ser DI Randers-Norddjurs’ bestyrelse ud som følger:

-         Adm. direktør Per Hastrup, Prodan A/S - formand

-         Adm. direktør Poul Petersen, Seafood.Supply.DK ApS - næstformand

-         Adm. direktør Palle Martin, L-Tek A/S - næstformand

-         Vice President Benny Daugholm, Terma Operations

-         Adm. direktør Søren Mark Andersen, Toppac A/S

-         Adm. direktør Peter Eriksen, BilButikken A/S

-         Fabriksdirektør Peter Bogh Lindgaard, DermaPharm A/S

-         Adm. direktør Ebbe Sørensen, Grenaa Motorfabrik A/S

-         Managing Director Morten Hartvig Jakobsen, Projector A/S

-         HR-direktør Margrete Larsen, Verdo A/S

For yderligere oplysninger kontakt: