Millioner til Jylland

Der var ingen vindere af denne lørdags førstepræmie i Lotto, og puljen stiger derfor til 10 millioner, som der spilles om i næste uge.

Dog skal danskerne selvfølgelig ikke snydes for to nye millionærer, for vanen tro, trækkes der naturligvis lod om 2x1 million kroner blandt alle spillede rækker.

I denne omgang sender vi begge millioner afsted mod det jyske. Den ene heldige vinder af Millionærgarantien, der kommer fra Hjørring, vandt med sit PLUS-abbonement, mens den anden heldige vinder købte sin vinderkupon hos Dagli'Brugsen Fjellerup i Glesborg.

Det er tredje gang i år, at en milliongevinst udløses af en kupon, der er købt i en Dagli'Brugsen. Og i det hele taget tegner 2021 til at blive forhandlernes år, der indtil videre har stået for 13 ud af de 22 samlede milliongevinster.

Danske Spil ønsker begge vindere et stort tillykke.

Vindertal:

7, 11, 14, 28, 31, 32, 35

Tillægstal:

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!