Millioner til Jylland

Der var ingen vindere af denne lørdags førstepræmie i Lotto, og puljen stiger derfor til 10 millioner, som der spilles om i næste uge.

Dog skal danskerne selvfølgelig ikke snydes for to nye millionærer, for vanen tro, trækkes der naturligvis lod om 2x1 million kroner blandt alle spillede rækker.

I denne omgang sender vi begge millioner afsted mod det jyske. Den ene heldige vinder af Millionærgarantien, der kommer fra Hjørring, vandt med sit PLUS-abbonement, mens den anden heldige vinder købte sin vinderkupon hos Dagli'Brugsen Fjellerup i Glesborg.

Det er tredje gang i år, at en milliongevinst udløses af en kupon, der er købt i en Dagli'Brugsen. Og i det hele taget tegner 2021 til at blive forhandlernes år, der indtil videre har stået for 13 ud af de 22 samlede milliongevinster.

Danske Spil ønsker begge vindere et stort tillykke.

Vindertal:

7, 11, 14, 28, 31, 32, 35

Tillægstal:

Vandt 40.000 kr i 40 måneder: Jeg måtte op om natten og tjekke, at det ikke var en drøm25.2.2021 08:26:19 CETPressemeddelelse

En mand i 80’erne fra Aabenraa Kommune fik sig noget af en overraskelse i sidste uge, da han skrabede Quick-loddet Guldbarren. -Jeg havde faktisk helt glemt, at jeg havde købt loddet og kunne mærke det i baglommen, da jeg forleden skulle ud ad døren. Så jeg lagde det fra mig på skrivebordet. Da jeg kom hjem tænkte, jeg, at jeg da hellere måtte få skrabet det, selvom det egentlig var blevet lidt sent, og jeg var træt efter en lang dag, fortæller han til Danske Spil. Manden, der er pensionist, vågnede dog brat op, da han så, at han havde tre ens felter med 40.000 kr., som man får udbetalt over 40 måneder. I alt en gevinst på 1.600.000 skattefri kroner. -Altså jeg fik et chok jo, men troede ikke helt på, hvad jeg så. Jeg er jo lidt oppe i alderen, så det kniber med synet, siger han med et grin. Den heldige vinder gik i seng, men kunne slet ikke finde ro. -Jeg stod op igen kl. 03.00, for lige at gå ind og se, om loddet stadig lå der. Jeg var sikker på, at det var noget, jeg havde drømt, ly