Mercury Marine sætter fokus på mindre påhængsmotorer

Netop nu er sejlersæsonen for alvor ved at gå igang, og det betyder at ganske mange sejlere og jolle ejere efterspørger påhængsmotorer på omk. 5-6 hk.
At have en Mercury påhængsmotor på sejlbåden giver rigtig god mening: Letstartet og nemt at manøvrere ind og ud af havnen.

Det ved Mercury og det er naturligvis også disse motorstørrelser som sættes på kampagne fra og med i dag, med besparelser på kr. 1.000,-

Vi spurgte Mads Jeppesen fra Jørgensen & Dahl hvorfor besparelsen ikke er større? Man er jo efterhånden "vant" til at se anoncerede besparelser på helt op til kr. 9.000,- for Mercury påhængsmotorer.

"Besparelsen på op til kr. 9.000,- er for køb af kampagnemotorer helt op til 115 hk, og henvender sig typisk til en lidt anden kundegruppe end dagens nyhed:

Den kampagne vi slipper løs i dag, henvender sig typisk til sejleren med behov for en ny støttemotor eller påhængsmotor til sin dingy. Ydermere vil ganske mange jolleejere få god glæde af kampagnen, der jo som bekendt fokuserer på motorstørrelsen 5-6 hk."

Prisen for en 5 og 6 hestes påhængsmotor er i forvejen så lavt sat, at der med kr. 1.000,- er skåret helt ind til benet," lyder det fra Mads.

Og det kunne se ud til at han har ret. Ser man mod nærmeste konkurrenter, viser det sig da også at Mercury er et godt køb. Men det er ikke hele historien. En Mercury 5-6 hk påhængsmotor er blandt de letteste i klassen og leveres med multi-trim positioner som letter sejlads i lavt vand. At motoren har integreret tank og let kan forbindes til en ekstern tank er en naturlighed, som betyder ekstra sikkerhed for jollefiskeren.

Ønsker man en gummibåd med påhængsmotor, er der lige nu rigtig gode penge at spare på Mercury´s 6 forskellige gummibådspakker, der leveres inkl. motor og sikkerhedsudstyr.

Prisfakta

Kampagnepriser starter fra kr. 7.990,-

Der er ikke noget at sige til at flere og flere jollefiskere foretrækker Mercury: Støjsvag, justerbar trim og let.
Den støjsvage Mercurymotor er ved at blive et venkendt syn i jagtkredse hvor pålidelighed og støjsvaghed går hånd i hånd.
En Mercury påhængsmotor på sejlbåden sikrer at du altid kommer ud og hjem, - vind eller ej.
Det behøver ikke koste en formue at få en god sommer i Danmark. Lige nu har Mercury Marine kampagne på nogle af de mest solgte påhængsmotorer og kører samtidig kampagnepakker på gummibåde. Det bliver en god sommer!