Martin Lillelund er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Silkeborg

Martin Lillelund er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Silkeborg. PR-foto

Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Silkeborg. Det er 44-årige Martin Lillelund, som kommer fra en stilling i Andelskassen, hvor han har arbejdet i 22 år. Senest i Ikast, hvor han bor.

For fremtiden kommer Martin Lillelund til at have sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling på Herningvej i Silkeborg, hvor han skal arbejde som privatrådgiver og derudover have ansvar for pension og investering.

- Det bedste ved mit arbejde er, at der ikke er to dage, som er ens. Man kommer tæt på sine kunder og er med i mange af livets store øjeblikke – både på godt og ondt. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi sparekassen har nogle gode værdier. Desuden har den et rigtig godt omdømme både blandt medarbejdere og kunder, siger Martin Lillelund.

Privat bor han i Ikast med sin hustru Marianne. Han løber en del og spiller desuden klarinet i Herning Koncertorkester. Derudover går fritiden især i familiens sommerhus på Helgenæs.

Martin Lillelund er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Silkeborg. PR-foto

50 år: Mona Petersen Kirk, Rødekro, fylder fredag den 26. august 50 år.10.8.2022 16:21:22 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Mona Petersen Kirk arbejder til daglig som privatrådgiver i Middelfart Sparekasses afdeling i Kolding, hvor hun har haft sin daglige gang siden 2012. Mona Petersen Kirk bor sammen med sin mand Thomas i Rødekro. Sammen har de fire drenge på 14, 17, 17 og 19 år, som alle bor hjemme og læser på forskellige uddannelser. Familielivet fylder meget i hverdagen, men om sommeren spænder hele familien campingvognen på bilen og kører til Italien for at holde sommerferie under varmere himmelstrøg. Resten af året er det sommerhuset på vestkysten, som trækker, når der skal kobles af.

65 år: Hans Elkjær, Vejle, fylder lørdag den 6. august 65 år.22.7.2022 15:08:06 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Hans Elkjær har sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling i Hedensted, hvor han arbejder som rådgiver inden for bolig, pension og investering for erhvervs- og privatkunder. Han begyndte i sparekassen i 2017. Hans Elkjær stammer oprindeligt fra Fyn, men flyttede til Vejle i 1978 for at arbejde i Aktivbanken (senere Sydbank). Her nåede han at arbejde i 39 år i en række forskellige funktioner. Herunder chef for bankens afdelinger i Viuf, Grindsted, Ansager, Egtved og Billund. I dag bor Hans Elkjær i Bølgen med sin hustru, Lene. Sammen har de datteren Sisse, som netop er flyttet til Aarhus for at studere. Hans Elkjær har desuden to voksne døtre mere og tre børnebørn. Ud over familien bruger Hans Elkjær gerne sin fritid på golfbanen eller som tilskuer til enten fodbold eller håndbold. Den ellers tidligere aktive sportsmand har efter en række knæskader erkendt, at bentøjet bedre kan holde til en tur på golfbanen frem for fodboldbanen. Hans Elkjær har i forbindelse med sin run