Martin Lillelund er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Silkeborg

Martin Lillelund er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Silkeborg. PR-foto

Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Silkeborg. Det er 44-årige Martin Lillelund, som kommer fra en stilling i Andelskassen, hvor han har arbejdet i 22 år. Senest i Ikast, hvor han bor.

For fremtiden kommer Martin Lillelund til at have sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling på Herningvej i Silkeborg, hvor han skal arbejde som privatrådgiver og derudover have ansvar for pension og investering.

- Det bedste ved mit arbejde er, at der ikke er to dage, som er ens. Man kommer tæt på sine kunder og er med i mange af livets store øjeblikke – både på godt og ondt. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi sparekassen har nogle gode værdier. Desuden har den et rigtig godt omdømme både blandt medarbejdere og kunder, siger Martin Lillelund.

Privat bor han i Ikast med sin hustru Marianne. Han løber en del og spiller desuden klarinet i Herning Koncertorkester. Derudover går fritiden især i familiens sommerhus på Helgenæs.

Martin Lillelund er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Silkeborg. PR-foto

Martin Outzen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus14.1.2022 10:55:02 CET | Pressemeddelelse

Navne: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Aarhus. Det er 28-årige Martin Outzen, som kommer fra et job i Danske Andelskassers Bank, hvor han har arbejdet siden 2014. Han stammer oprindeligt fra det sønderjyske, men har boet i Aarhus siden 2018. I dag bor Martin Outzen med sin kæreste i Vejlby, men snart får han kortere på arbejde, når de flytter ind i Lighthouse, hvorfra han kommer til at få frit udsyn til Middelfart Sparekasses nye adresse i Aarhus, nemlig i Dokk1. - Jeg har et stort behov for at være social og at lære nye mennesker at kende – hvad end det er kunder eller kolleger. Mit største drive i dagligdagen er afgjort at skabe og styrke relationer til mine nuværende og nye kunder, så vi sammen kan optimere deres økonomi ud fra deres behov og ønsker, siger Martin Outzen, som gik målrettet efter Middelfart Sparekasse. - Middelfart Sparekasse har et godt navn i branchen og har i mange år været en af de bedste arbejdspladser i hele den finansi

Camilla Jessen Markussen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Tørring14.1.2022 10:51:29 CET | Pressemeddelelse

Navne: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen på torvet i Tørring. Det er 31-årige Camilla Jessen Markussen, som allerede kender byen særdeles godt. Hun er født og opvokset i Ildved og bor i dag i Tørring sammen med sin mand og deres datter. Camilla Jessen Markussen er uddannet finansøkonom i 2018 og har frem til sit skifte til Middelfart Sparekasse været ansat i Danske Bank. - Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi at det er et sted, hvor man møder kunderne i øjenhøjde og fokuserer på muligheder frem for begrænsninger. Den gode relation til kunderne betyder meget for mig, og noget af det bedste i mit job er at hjælpe folk igennem de forskellige dele af livet, hvor man som rådgiver er med på sidelinjen til nogle af folks helt store beslutninger, siger hun. Ud over hverdagen og familielivet i huset i Ildved bruger Camilla Jessen Markussen også gerne sin tid i gode venners lag.

Rasmus Hessellund er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Aarhus13.12.2021 09:37:27 CET | Pressemeddelelse

Navne: Efter et par år som rådgiver i Andelskassen er Rasmus Hessellund vendt tilbage til Middelfart Sparekasse, hvor han tidligere har arbejdet i fem år. Han kommer til at få sin daglige gang i afdelingen i Aarhus - byen, hvor han er født og opvokset. Rasmus Hessellund skal hovedsagligt rådgive privatkunder med alt, hvad det nu inderbærer af bolig, investering, pension m.m. - Jeg har valgt at skifte tilbage til Middelfart Sparekasse, da jeg synes, at sparekassens tilgang til at drive pengeinstitut passer godt med mine værdier, og den frihed og tillid, der er til den enkelte medarbejder, sikrer en god arbejdsplads, siger han. Rasmus Hessellund bor i Brabrand med Rikke og deres to piger på 1 og 4 år. Så fritiden går i høj grad sammen med familien, og ellers masser af fodbold, når det kan lade sig gøre. Gerne på stadion i Aarhus eller i England.