Marie Key tager på solotour i efteråret 2022

Marie Key tager på solotour i efteråret 2022

Billetsalget starter torsdag d. 16. december kl. 10.

Marie Key genoptager sit populære soloformat i efteråret 2022, hvor hun besøger 15 byer rundt omkring i Danmark. Sangskriveren vil både dykke ned i sit store bagkatalog og spille sange som “Uden Forsvar”, “Landet” og “Fatter Det Nu” såvel som sange fra hendes nyeste album fra 2020, der blandt andet kastede radiosinglerne “True Love” og “Tænker På Os To” af sig.

Marie Keys solokoncerter har allerede vakt stor begejstring hos hendes publikum - blandt andet på grund af Marie Keys helt særlige evne til at fortælle historier og underholde sit publikum mellem numrene. Stemningen til solokoncerterne er afslappet og uformel og med sine humoristiske fortællinger binder Marie Key koncertens sange sammen og skaber en musikalsk oplevelse med et stort nærvær og mange grin.

Marie Key siger om den kommende tour: “Jeg glæder mig allerede. Jeg synes det er en virkelig dejlig blanding af små og store spillesteder. Selvom jeg har spillet ret mange koncerter i mit liv, er der en del scener på denne liste, hvor jeg ikke har spillet før, og det er spændende. F.eks. Radiohuset i København, Sølballegaard og Symfonisk Sal i Aarhus Musikhus. Bare for at nævne nogle. Derudover bliver det fedt at spille et par helt nye sange, som er blevet til siden jeg sidst var afsted på tour.”

Hvis du vil opleve Marie Key live til efteråret, så se tourplanen herunder:

29.09 SKANDERBORG KULTURHUS. Skanderborg
30.09 MAGASINET. Odense C