Manden med den gyldne stemme fylder 60 år

Ole Bang fylder 60 år.

60 år: Ole Bang, Kolding, fylder søndag den 21. marts 60 år.

Han har sin daglige gang i Middelfart Sparekasses pensionsafdeling i Vejle, hvor han som pensionsrådgiver med mere end 40 års erfaring i den finansielle sektor kyndigt hjælper sparekassens kunder med at få opfyldt deres behov for økonomisk tryghed og sikkerhed både i arbejdslivet og i pensionstilværelsen.

Fritiden bruger han blandt meget andet på at passe haven og huset i Kolding og holde kontakten til sine tre voksne børn, som er fløjet fra reden.

Ole Bang elsker sport. Måske endda mere end de fleste. Således har han igennem 20 år trofast været speaker på byens fodboldstadion, hvor hans gyldne røst gjalder ud over grønsværen, hver gang Kolding IF stævner ud på hjemmebane i 1. division.

Selv holder han formen ved lige med løb, spinning og træning i det lokale fitnesscenter.

Den altoverskyggende interesse er imidlertid musik og gamle plader på vinyl. Samlingen er omfattende, og nørdfaktoren er i top, når det kommer til paratviden om populærmusik fra rockens spæde start i 50’erne og frem til i dag.

Ole Bang fylder 60 år.