Mads Lyhne ansat som valuta- og kundechef i Danske Andelskassers Bank A/S

Mads Lyhne, valuta- og kundechef hos Danske Andelskassers Bank A/S

48-årige Mads Lyhne er ansat som valuta- og kundechef i Danske Andelskassers Banks Banking Services-afdeling, der er placeret i bankens hovedkontor i Hammershøj.

Mads Lyhne har de seneste fem år været områdedirektør for finansområdet i Sparekassen Kronjylland. Privat bor han i Gistrup syd for Aalborg sammen med sin kone Tina og deres to sønner på 12 og 14 år. Fritiden går med golf og badminton samt familiens fælles hobby – rejser.

”Jeg kendte Danske Andelskassers Bank gennem Sparinvest-samarbejdet og var ikke i tvivl, da jeg fik tilbudt den spændende stilling som valuta- og kundechef. Serviceringen af mindre pengeinstitutter bliver en vigtig del af mit ansvarsområde, og det er også noget, jeg har erfaringer med fra mit tidligere job. Jeg glæder mig til fortsat at arbejde med dette segment i en mellemstor, ambitiøs lokalbank med en spændende strategi og korte beslutningsveje,” siger Mads Lyhne i forbindelse med ansættelsen.

For yderligere information, kontakt venligst kommunikationschef i Danske Andelskassers Bank A/S Tine Martlev Pallesen pr. mail tmp@dabank.dk eller telefon 87993033 / mobil 23725570.

Mads Lyhne, valuta- og kundechef hos Danske Andelskassers Bank A/S

Louise Petersen ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Sønderborg16.9.2019 09:57:23 CESTPressemeddelelse

Louise Petersen er pr. 1. august ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Sønderborg. Louise Petersen har tidligere arbejdet i Andelskassen, hvor hun var elev fra 2006 til 2008. I de efterfølgende år var hun ansat som privatrådgiver hos henholdsvis Nykredit og Sydbank, indtil hun for nylig vendte tilbage til Andelskassen. Privat bor Louise sammen med Nicolaj, som er lærer på Ulkebøl Skole, og deres tre børn på 2, 5 og 7 år samt en bonusdatter på 14. De bor på et nedlagt landbrug, og en stor del af Louises fritid går med at istandsætte ejendommen, hvor der altid er massevis af projekter at give sig i kast med. Derudover er hun formand for forældrerådet i børnehaven i Guderup samt medlem af gymnastikudvalget i Egen Gymnastikforening, hvor hun også selv går til gymnastik. I forbindelse med ansættelsen siger Louise Petersen: ”Lysten til at komme tilbage til Andelskassen opstod, da jeg fik appetit på nye udfordringer, og samtidig huskede jeg min elevtid i Andelskassen som en rigtig god og l

Lasse Skaarup Søgaard ny finansbachelor i Andelskassen i Koldby12.9.2019 13:29:30 CESTPressemeddelelse