Lone Hass, formand for Northern Industries A/S og bestyrelsesmedlem og regionsformand i Bestyrelseskvinder, deltager på Political Festival of Europe

Lone Hass, formand for Northern Industries A/S og bestyrelsesmedlem og regionsformand i Bestyrelseskvinder, har sluttet sig til Political Festival of Europe som speaker. Her deltager Lone i en debat om ”ligestilling i Europa”, torsdag den 25. august kl. 18.00 på Foreign Policy Stage.

“Ligestilling og lige muligheder er vigtigt bade for den enkelte og for samfundet. For samfundet handler det om at sætte alle kompetencer og talenter i spil og for den enkelte handler det om at føle sig behandlet ligeværdigt og opleve samme rettigheder, magt og muligheder uanset dit køn. For samfundet er manglen på lige deltagelse for mænd og kvinder også en demokratisk udfordring. Jeg ser frem til at debattere disse emner ved Det Europæiske Folkemøde,” siger Lone Hass.

”Vi er glade for Lone Hass’ deltagelse i Festivalen. Med mere end 20 års erfaring i internationale virksomheder vil hun bringe værdifuld viden og input til både debatten og Festivalen. Vi ser frem til at høre, hvad diskussionen på scenen vil bringe,” siger Jan Bertelsen, CEO for Political Festival of Europe.

Se programmet her, og følg med i Folkemødets udvikling og nyheder på sociale medier, #PFOE2022 og i det månedlige nyhedsbrev.