Lidl vinder B.T.'s store dagligvare-pristjek

De billigste dagligvarer findes pt. i Lidl. Det står klart, efter at Lidl vinder B.T.'s store pristjek blandt ti dagligvarekæder i Danmark. Lidl slår de nærmeste konkurrenter på det samlede indkøb af helt almindelige hverdagsdagligvarer som smør, hakkede tomater og løg.
Indkøbsdirektør i Lidl, Rasmus Pape, er naturligvis glad for, at dagligvarekæden vinder B.T.s pristjek, fordi man stræber efter at have de bedste varer til den laveste pris.

Lidl er billigst. Det fastslår avisen B.T. i sit store pristjek af helt almindelige hverdagsvarer, som de fleste danskere smider i kurven, når de er ude at handle.

Pristjekket er baseret på den samlede pris for 19 udvalgte dagligvarer som havregryn, tun i vand og mælk, der er tilgængelige i samtlige af kæderne i pristjekket. Og her er det altså i Lidl, at kunden får den bedste pris på 264,86 kr., og hos dagligvarekæden er man naturligvis meget glade for resultatet.

“Vi vil tilbyde kunderne de bedste dagligvarer til den bedste pris, og med B.T'.s store pristjek har vi et bevis for, at det stemmer overens med det, kunderne møder i vores 138 butikker landet over,” siger indkøbsdirektør, Rasmus Pape og fortsætter:

“Uanset om det gælder mælk, havregryn, rugbrød eller en helt anden varekategori i vores store sortiment, så vil vi aldrig gå på kompromis med kvaliteten eller friskheden, og vi vil altid gå efter at være billigst.”