Lidl uddeler 50.000 gratis croissanter på to timer nær alle danske Lidl-butikker

Mandag d. 9. august kl. 15-17 inviterer samtlige 134 Lidl-butikker landet over til en gratis eftermiddagscroissant. Det sker i anledning af, at en ny YouGov-undersøgelse viser, at Lidl er danskernes førstevalg blandt supermarkedernes bager- og bake off-afdelinger.
Lidl deler 50.000 smørcroissanter ud gratis mandag den 9. august 2021 fra 15-17

Danskerne er ikke i tvivl. Lidls bake off, der serveres frisk fra ovnen op til tre gange dagligt, slår konkurrenterne på kvalitet og modtager den bedste samlede score.

Det viser en undersøgelse foretaget af analysehuset YouGov i samarbejde med B.T.

For at fejre at danskerne har fået smag for Lidls store udvalg af bake off af høj kvalitet, inviterer samtlige 134 Lidl-butikker på mandag til gratis croissanter, som uddeles i nærområdet omkring hver Lidl-butik.

”Vi er helt vildt glade og stolte over, at danskerne mener, at Lidl har de bedste brød og kager. Nu vil vi gerne give endnu flere mulighed for at smage på vores store udvalg af frisk bake off. Derfor vil alle vores butikker på mandag – fra Gedser til Skagen – uddele vores testvindende croissanter kvit og frit. Dermed vil vi vise, at bagværk og søde sager af høj kvalitet ikke længere er forbeholdt bagerier,” siger Anders Frydendahl, salgsdirektør hos Lidl Danmark og fortsætter:

”Samtidig er det også en god mulighed for at se, hvordan vores totalt ombyggede og moderniserede butikker rundt om i Danmark ser ud nu. Vores helt nye butikskoncept, hvor vi moderniserer alle vores butikker, og som er i fuld gang med at blive udrullet, er et vigtigt element i bestræbelserne om, at Lidl skal være danskernes førstevalg. Her har bake off-afdelingen en fremtrædende og indbydende placering, så det bliver endnu nemmere at blive inspireret og vælge mellem alle vores gode produkter. Kunderne vil både opleve en stor ændring i butikkens indretning, valget af farver og materialer – alt med skandinavisk og dansk aftryk,” siger Anders Frydendahl.

Hver Lidl-butik vil, afhængig af størrelse, uddele op til 500 gratis croissanter.

Hvad: Lidl uddeler gratis smørcroissanter

Hvor: I nærområdet af alle 134 Lidl-butikker i Danmark (ikke i selve butikkerne) – find nærmeste Lidl-butik her (øverst på siden)

Hvornår: Mandag den 9. august kl. 15-17

Hvordan: Der uddeles croissanter fra en Lidl-indkøbsvogn stykvis i en pose. De uddeles i nærområdet ved hver butik og altså IKKE i selve butikken.

Om bake off i Lidl:

Lidl deler 50.000 smørcroissanter ud gratis mandag den 9. august 2021 fra 15-17
Hold øje med en Lidl-kundevogn fyldt med lækre, friske smørcroissanter og en medarbejder i denne t-shirt på mandag nær alle landets 134 Lidl-butikker.

Carl Blochs Gade 89

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som ansvarlig dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem et tillidsfuldt samarbejde med vores partnere garanterer vi et velgennemtænkt vareudbud til den bedste pris.Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 151 danske butikker.Vi arbejder hver dag som aktiv samfundsaktør på at skabe målbar værdi, der rækker ud over Lidls egen forretning.

Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk.