Lidl lancerer efterspurgt kollektion: Hypede Lidl-sneakers lander nu i Danmark – udsolgt på få timer over hele Europa

Lidls nye fashionkollektion, der består af sneakers, badesandaler, strømper og indkøbsnet, har oplevet kæmpe succes i store europæiske Lidl-lande som Storbritannien, Italien, Tyskland og Belgien. Her har produkterne, der bærer Lidls logo, været så populære, at de er blevet udsolgt på få timer. Den 26. august lander kollektionen i Danmark.
Den eftertragtede fashion-kollektion fra Lidl rammer de danske butikker den 26. august i et begrænset antal. Specielt Lidl-sneakers har været ultrapopulære i de øvrige Lidl-lande.

Da Lidls modekollektion ramte flere store Lidl-lande i 2020, måtte mange butikker melde udsolgt efter få minutter. I dag bliver de populære sneakers videresolgt for flere tusinde kroner.

Den 26. august rammer limited edition kultkollektionen, The Lidl Collection, Danmark med et nyt 2021-design.

The Lidl Collection i danske butikker

Kollektionen byder på både sneakers, badesandaler, strømper og indkøbsnet i et moderne normcore-inspireret design, der alle bærer Lidls genkendelige farver og logo.

De forskellige produkter er kun tilgængelige i et stærkt begrænset antal.

Lidl Danmarks presseansvarlige, Thomas Sejersen, glæder sig til opleve, hvordan de danske forbrugere kommer til at tage imod de hypede produkter.

”Vi er blæst bagover af den succes, som vi oplevede internationalt i forbindelse med lanceringen af kollektionen. Nu lander den nye fashionkollektion i Danmark med fire forskellige produkter, og vi er spændte på at se, om den kan opnå samme store succes som i de andre europæiske lande.”

Sneakers revet væk i andre Lidl-lande

Da Lidls modekollektion indtog det europæiske marked i efteråret 2020, blev lanceringen modtaget med en enorm interesse og en hektisk kundeskare, der normalt kun er forbundet med prestigefyldte lanceringer fra de store globale modehuse.

Her har produkterne, der prydes af Lidls farver og logo, været så populære, at de i flere lande blev udsolgt på blot få minutter. Specielt kollektionens sneakers i blåt, gult og rødt design fik en overraskende positiv modtagelse.

Efterspørgslen er absolut ikke stilnet af siden efterårets lancering, hvor der har været stor rift om især sneakers og strømper, der nu flere steder bliver solgt for mange gange deres originalpris.

Hypen omkring kollektionen har taget adskillige overskrifter verden over, og har vi har været heldige at få et begrænset antal af de populære produkter til Danmark – så det gælder om at være hurtig på torsdag, hvis man vil have fingre i de eftertragtede sneakers, badesandaler, strømper og indkøbsnet,” siger Thomas Sejersen.

The Lidl Collection er tilgængelig i Lidl-butikkerne fra den 26. august 2021 i et begrænset antal.

Lidl sneakers i to forskellige styles. Findes i forskellige størrelser.
Pris: 111 kroner
Lidl sneakers i to forskellige styles. Findes i forskellige størrelser. Pris: 111 kroner
Lidl badesandaler i forskellige farver og størrelser.
Pris: 45 kroner
Lidl badesandaler i forskellige farver og størrelser. Pris: 45 kroner
Lidl sportsstrømper – flere varianter og størrelser
Pris: 15 kroner
Lidl sportsstrømper – flere varianter og størrelser Pris: 15 kroner
Lidl foldbart indkøbsnet i forskellige varianter.
Pris: 10 kroner
Lidl foldbart indkøbsnet i forskellige varianter. Pris: 10 kroner

Carl Blochs Gade 89

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som ansvarlig dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem et tillidsfuldt samarbejde med vores partnere garanterer vi et velgennemtænkt vareudbud til den bedste pris.Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 151 danske butikker.Vi arbejder hver dag som aktiv samfundsaktør på at skabe målbar værdi, der rækker ud over Lidls egen forretning.

Du er altid velkommen til at skrive til os på presse@lidl.dk.