Lidl Hillerød er nomineret til Mejeriprisen 2020

Når vinderen af den prestigefyldte Mejerpris 2020 kåres på Landbrug & Fødevares årlige fødevaredag er Lidl Hillerød blandt de tre nominerede indenfor kategorien discount. Det er sjette år i træk Lidl er nomineret til Mejeriprisen, som går til den discountbutik der gør det ekstra godt, og hjælper kunderne til den bedste madoplevelse og som virkelig formår at sætte både producenterne og produktet i fokus.

Souschef Mette Vestergaard (th) og mejeriansvarlig Matilde Jensen er sammen med resten af teamet i Lidl Hillerød nomineret til Landbrug & Fødevarers prestigefyldt pris ”Mejeriprisen” indenfor discount.

Når Landbrug & Fødevarer i september uddeler Fødevarepriserne 2020, er Lidl Hillerød blandt de tre nominerede til ”Mejeriprisen” indenfor discount. Prisen uddeles til den dagligvarebutik, der forstår at sætte mejeri på dagsorden i butikken, tilbyder sæsonaktuelle og friske varer, der spænder bredt, og samtidig formår at guide og inspirere kunden til den bedste madoplevelse. Nomineringen er et kæmpe skulderklap til Lidl Hillerød, og distriktschef Christian Grahn er både glad og meget stolt af hele butikken:

”Vi sætter alle sejl ind på at vinde. Vi har spændende ting i støbeformen, som souschef Mette Vestergaard og mejeriansvarlig Matilde Jensen, er hovedansvarlig for at rulle ud. De er meget spændte og har forsikret, at de nok skal få butikken tunet 110% til konkurrencen. De har virkelig været et forbillede i butikkens drift, hvilket også har afspejlet sig i deres kollegers indsats i mejeriafdelingen”, siger Christian Grahn og fortsætter:

”Nomineringen er superfortjent. Butikken gør det fantastisk, og det ejerskab, medarbejderne udviser i dagligdagen, er ud over det sædvanlige. De er bare #ENLIDLSMULEBEDRE!”

Andre Lidl-butikker har tidligere været nomineret til Mejeriprisen, og endda stået øverst på skamlen: Lidl Thisted har vundet ”Mejeriprisen” i 2016 og Lidl, Marius Jensens Vej, Skive vandt ”Mejeriprisen” i 2018.

Mejeriprisen 2020

Mejerikategorien er en vigtig del af den gode hverdag. Mælk, syrnede produkter, smør og ost hører til i den danske madkultur. Alle kommer forbi mejerikategorien på deres tur i butikken. Alle køber ind i hele eller dele af kategorien. Jo mere relevant, jo mere butikken appellerer til sanserne og inspirerer forbrugerne, jo flere produkter køber de.

Afdelingsleder og jurymedlem Mette Gammicchia, Landbrug & Fødevarer: ”Mejeriprodukterne er vigtige, fordi de samler retten. Derfor kræver det viden om produkterne og producenterne for at hjælpe kunden til det bedste køb for dem”.

Læs mere om Mejeriprisen 2020 her: https://goderaavarer.dk/priser/mejeriprisen

For yderligere information, kontakt:

Morten Vestberg, kommunikationschef i Lidl, Morten.Vestberg@Lidl.dk eller tlf. +45 76 35 01 68

Om Lidl:

• 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 127 dagligvarebutikker og mere end 3.000 medarbejdere i Danmark.
  • Lidl er repræsenteret i 32 lande rundt om i verden og driver i øjeblikket omkring 10.800 butikker og mere end 160 distributionscentre i 31 lande verden over.
  • Du kan læse Lidls nyeste profilbrochure her.

Vigtig kundeinformation: Lidl og Hoyer Handel GmbH tilbagekalder ”Silvercrest” håndstøvsuger pga. risiko for brand24.9.2020 16:00:00 CESTPressemeddelelse

Lidl og Hoyer Handel GmbH tilbagekalder produktet ”Håndstøvsuger SHAZ 22.2 D5” af mærket ”Silvercrest” inklusive den medfølgende oplader (IAN 339791_1910). Ved enkelte produkter er der konstateret risiko for brand ved opladning og brug af produktet. Lidl og Hoyer Handel GmbH opfordrer derfor alle kunder til at undlade at oplade og/eller bruge produktet. Lidl og Hoyer Handel GmbH anbefaler, at produktet kasseres eller leveres tilbage til nærmeste Lidl-butik, hvor pengene returneres, også uden fremvisning af bon. Produktet er blevet solgt i Lidl-butikker landet over fra den 20.09.2020. Det kan ikke længere købes i butikkerne. Lidl og Hoyer Handel GmbH beklager de gener, som dette måtte medføre