Lidl Hillerød er blandt de tre bedste mejeriafdelinger i Danmark

Lidl-butikken på Centervænget i Hillerød er blandt de tre finalister i kampen om at vinde Landbrug & Fødevarers årlige mejeripris i discount-kategorien. Det er ifølge souschef, Mette Vestergaard, hele teamets fortjeneste, og hun glæder sig over den fornemme nominering.

Mejeriansvarlig, Matilde Jensen, er sammen med resten af teamet i Lidl Hillerød nomineret til Landbrug & Fødevarers prestigefyldt pris ”Mejeriprisen” indenfor discount.

Det er en stolt Mette Vestergaard, souschef i Lidl Hillerød, der sammen med den mejeriansvarlige, Matilde Jensen, har kæmpet sig helt frem i feltet om den prestigefyldte pris som årets mejeriafdelingen i kategorien ’discount’. Landbrug & Fødevarer er organisationen bag prisen, der hædrer Danmarks bedste mejeriafdeling blandt hele landets dagligvarekæder.

”Vi prioriterer mejerivarer højt i Lidl, og vi kan virkelig mærke, at det er noget vores kunder her i Hillerød værdsætter,” siger souschef Mette Vestergaard. ”Vi har mange børnefamilier blandt vores kunder, og for dem er et bredt sortiment af primært danske og økologiske mejerivarer en vigtig faktor, når de vælger deres favorit dagligvarebutik.

Souschef og mejeriansvarlig, Mette og Matilde, har da også lagt en kæmpe indsats i kampen om at nå op blandt de tre bedste mejeriafdelinger i Danmark, samtidig med at de har passet resten af butikken og de mange kunder.

”Man skal virkelig brænde for det, og så skal man have et godt mejerikoncept i ryggen. Det er en stor pris, som vi hver dag arbejder ekstra hårdt for at vinde, for det synes vi virkelig, at vi har fortjent. Hver morgen bygger jeg og mine kollegaer mejeriafdelingen op, og så holder vi den ved lige dagen igennem, for at vi kan levere det absolut bedste til vores kunder,” siger Matilde Jensen, der er mejeriansvarlig i butikken.

Mejeriprodukter står danskerne nært, og er noget kunderne stiller høje krav til ifølge Matilde Jensen:

”Vi har stort fokus på økologi, laktosefrie produkter og oste fra de bedste danske mejerier, for det ved vi, at vores kunder vil have. Mejeriprodukter indgår for mange i alle dagens måltider, og derfor sætter vi en stor ære i at inspirere vores kunder her i Hillerød med råd, vejledning og opskrifter til, hvordan de kan bruge mejerivarer til alt muligt andet end morgenmad og en ostemad i den daglige madlavning.”

De to seje Lidl-medarbejdere har været igennem en lang proces for at komme igennem nåleøjet at være blandt de tre bedste mejeriafdelinger i Danmark. Det er 5. gang man afholder den prestigefyldte mejerikonkurrence, og hvis Lidl Hillerød vinder, som Mette og Matilde selvfølgelig går benhårdt efter, vil det være tredje gang, en Lidl-butik kan hæve pokalen.

Vi er stolte af, hvor langt vi allerede er nået, men det er ingen hemmelighed, at vi går efter guldet”, slutter souschef, Mette Vestergaard, fra Lidl i Hillerød med et smil.

For yderligere information, kontakt:

Morten Vestberg, Kommunikationschef i Lidl: morten.vestberg@lidl.dk eller tlf. 76 35 01 68

Om Lidl:

• 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 130 dagligvarebutikker og mere end 3.000 medarbejdere i Danmark.
  • Lidl er repræsenteret i 32 lande rundt om i verden og driver i øjeblikket omkring 10.800 butikker og mere end 160 distributionscentre i 31 lande verden over.
  • Du kan læse Lidls nyeste profilbrochure her.

Vigtig kundeinformation: Lidl og Hoyer Handel GmbH tilbagekalder ”Silvercrest” håndstøvsuger pga. risiko for brand24.9.2020 16:00:00 CESTPressemeddelelse

Lidl og Hoyer Handel GmbH tilbagekalder produktet ”Håndstøvsuger SHAZ 22.2 D5” af mærket ”Silvercrest” inklusive den medfølgende oplader (IAN 339791_1910). Ved enkelte produkter er der konstateret risiko for brand ved opladning og brug af produktet. Lidl og Hoyer Handel GmbH opfordrer derfor alle kunder til at undlade at oplade og/eller bruge produktet. Lidl og Hoyer Handel GmbH anbefaler, at produktet kasseres eller leveres tilbage til nærmeste Lidl-butik, hvor pengene returneres, også uden fremvisning af bon. Produktet er blevet solgt i Lidl-butikker landet over fra den 20.09.2020. Det kan ikke længere købes i butikkerne. Lidl og Hoyer Handel GmbH beklager de gener, som dette måtte medføre