LEGOLAND Hotel & Conference vinder pris for bedste mødefaciliteter- og design

LEGOLAND Hotel & Conference vinder prisen for ”Best venue – Meeting design” ved Danish Meeting & Event-awards 2020.

Tilbage i januar 2020 kunne LEGOLAND Hotel & Conference bryste sig af at være nomineret til en award ved det årlige Danish Meeting & Event-awards i København. Nu er nominering blevet forvandlet til sejr. I kategorien ”Best venue – Meeting design” løb LEGOLAND Hotel & Conference nemlig med prisen.

- Vi er super stolte over at vinde den her pris. Det er et enormt klap på skulderen, og det er vi virkelig beærede over at få, siger Mads Keblovszki, Senior Hotel Sales & Marketing Manager ved LEGOLAND Hotel & Conference.

Vinderne blev udpeget af en jury og en samling mødeplanlæggere fra hele Danmark. I beslutningen vægtede juryen 65% og mødeplanlæggerne de resterende 35%.

- Vi er virkelig glade for den anerkendelse, som både mødeplanlæggerne og branchen giver os med prisen. Vi går meget op i at samarbejde med vores kunder på den bedst mulige måde og at få ros for lige netop dét, er vi meget stolte af.Så den her pris betyder naturligvis utrolig meget for os, siger Mads Keblovszki.

Det er Kursuslex og MPI Scandinavia, der uddeler de 8 awards, der skal kåre de bedste af de bedste inden for mødefaciliteter, koncepter, service, events og young talent.