Lars Raahauge Stalfelt er ny investeringsrådgiver i Middelfart Sparekasse i Roskilde. Foto: Middelfart Sparekasse

Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i investeringsafdelingen i Roskilde. Det er 48-årige Lars Raahauge Stalfelt, som har arbejdet med investering siden 1999 og allerede kender byen særdeles godt.
Han har altid boet i eller omkring Roskilde og bor i dag i Viby Sjælland med sin hustru.

Lars Raahauge Stalfelt får sin daglige gang i afdelingen i Algade 18, hvor kunderne kan trække på hans store erfaring på investeringsområdet.

- Jeg holder meget af kundekontakten og den store afveksling, der er i jobbet. Jeg kan godt lide det samfundsmæssige perspektiv og ser desuden frem til at servicere både nye som gamle kunder, siger han.

Fritiden bruger Lars Raahauge Stalfelt på familien, vennerne og sport.

Forretningsmodellen har vist sig bæredygtig gennem mange år. Sparekassen har i dag mere end 83.000 kunder, egenkapitalen har passeret 1,5 mia. kr., og i 2020 var resultatet før skat på koncernniveau 115,2 mio. kr.

Middelfart Sparekasse har ansat Mai Rasmussen som jurist.18.3.2021 14:09:25 CET | Pressemeddelelse

Nyt job: Middelfart Sparekasse har ansat Mai Rasmussen som jurist. 29-årige Mai Rasmussen kommer til Middelfart Sparekasse fra en stilling som fuldmægtig ved Styrelsen for Patientklager. Hun skrev speciale i bankret under sin uddannelse ved Aarhus Universitet, men har ikke tidligere arbejdet i finanssektoren. Tilknytningen til sparekassen er dog ikke fjern, da Mai Rasmussen er født og opvokset i Fredericia, hvor hendes forældre var kunder i Middelfart Sparekasse. - Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi jeg gerne vil beskæftige mig med bankjuraen i praksis og samtidig være en del af en af Danmarks bedste arbejdspladser, fortæller den unge jurist. Privat bor hun i Åbyhøj sammen med Søren og deres to børn, Anna og Aksel. Når der ellers er tid og ro til det, nyder Mai Rasmussen at læse en god bog og følge med i politik.

Marianne Holst Mejdahl fylder 50 år18.3.2021 13:33:45 CET | Pressemeddelelse

50 år: Marianne Holst Mejdahl, Bellinge, fylder fredag den 26. marts 50 år Hun arbejder som rådgiver i Middelfart Sparekasse i Odense og brænder for at hjælpe sine kunder med at realisere deres drømme om stort og småt. Marianne Holst Mejdahl bor i Bellinge med sin mand Torben. Sammen har de Christoffer, som stadig bor hjemme, og Andreas, der netop er fløjet fra reden. Sport og især fodbold har altid fyldt meget i familien, og der er gennem årene brugt mange timer som aktiv i den lokale fodboldklub Bellinge-Brændekilde, da drengene spillede der. Men når det kommer til superligaen, holder Marianne Holst Mejdahl naturligvis med striwerne fra OB. Hun er desuden glad for både kultur og natur og elsker i det hele taget mange af de enkle glæder i livet. Lækker mad. God vin. Chokolade. Koncerter. Gåture i det fri. I disse corona-tider savner Marianne Holst Mejdahl dog mest af alt muligheden for at komme ud blandt andre mennesker og nyde tilværelsen igen og få nogle gode oplevelser på Odenses r

Manden med den gyldne stemme fylder 60 år18.3.2021 11:57:58 CET | Pressemeddelelse

60 år: Ole Bang, Kolding, fylder søndag den 21. marts 60 år. Han har sin daglige gang i Middelfart Sparekasses pensionsafdeling i Vejle, hvor han som pensionsrådgiver med mere end 40 års erfaring i den finansielle sektor kyndigt hjælper sparekassens kunder med at få opfyldt deres behov for økonomisk tryghed og sikkerhed både i arbejdslivet og i pensionstilværelsen. Fritiden bruger han blandt meget andet på at passe haven og huset i Kolding og holde kontakten til sine tre voksne børn, som er fløjet fra reden. Ole Bang elsker sport. Måske endda mere end de fleste. Således har han igennem 20 år trofast været speaker på byens fodboldstadion, hvor hans gyldne røst gjalder ud over grønsværen, hver gang Kolding IF stævner ud på hjemmebane i 1. division. Selv holder han formen ved lige med løb, spinning og træning i det lokale fitnesscenter. Den altoverskyggende interesse er imidlertid musik og gamle plader på vinyl. Samlingen er omfattende, og nørdfaktoren er i top, når det kommer til paratvi