Larko Magneter - om magneter i industrien i 2020

Der kan være flere grunde til, at man har brug for magneter. Det kan både være i privatlivet, men i særdeleshed også på arbejdspladsen. Magneter kan nemlig bruges til mange ting. De kan løse store og små udfordringer i hverdagen.

På arbejdspladsen kan de bruges til flere ting end man lige regner med. For magneter bruges faktisk til rigtig mange ting. Det er måske ellers ikke noget man rigtig tænker over. Se udvalget hos Larko Magneter A/S her.

Se det store udvalg

Der kan være gode grunde til at købe magneter. Indenfor erhvervslivet er det nemlig en ressource, som bliver brugt til mange essentielle ting. Hvis du er virksomhedsejer, så kan du også have gode grunde, til at købe nogle magneter.

De kan særligt bruges i produktionen, men faktisk også til moderne låse. Magneter er derfor også noget, som mange erhverv ikke kan undvære. Hos Larko Magneter laver de nogle af de bedste magneter på markedet.

Du kan se nærmere på deres produktserie, hvis det måtte have interesse. På den måde er du klar til at slå til, hvis du finder den helt rigtige magnet.

Følg med udviklingen

Vi lever i en tid, hvor der hele tiden er udvikling. Det er der også indenfor de forskellige erhverv. Man kan derfor gøre klogt i at følge med. Det gælder særligt, hvis man skal købe nogle produkter for sin virksomhed.

Her kan det være godt, hvis man køber den nyeste og bedste teknologi der er på markedet. På den måde kan man nemlig også fremtidssikre, så produkterne holder i mange år. Det vil være ærgerligt at købe nogle varer, som hurtigt bliver forældede. Det kan man gøre sit for at undgå, ved at følge med udviklingen.

Sæt dig ind i stoffet

Hvis man eksempelvis overvejer at købe nogle magneter, så vil det være godt, hvis man sætter sig ind i tingene på forhånd. Det kan man gøre ved at spørge ind til produkterne hos producenten. Det er nemlig der man kan finde den information, som kan være så gavnlig at have. Det bør man gøre, før man beslutter sig for at købe noget.

Man kan også spørge andre producenter, så man får noget viden fra forskellige fagfolk. Det er den slags man selv kan gøre, før man køber produkterne. Når man har den fornødne viden, så kan man så småt begynde at drage en konklusion.

For mere info kontakt marketingkonsulent Jonas Holm
+45 31 10 13 79 | Jh@jonasholm.dk

Danske boligejere ser frem mod et godt 202122.1.2021 12:00:00 CETPressemeddelelse

2020 har været et ganske specielt år i hele landet, og det har budt på nogle særlige udfordringer og muligheder for danske boligejere. Når boligen skal vedligeholdes eller forbedres, er det væsentligt at have de rigtige planer for arbejdsprojekterne, såvel som det rigtige værktøj, og danskerne er blevet bedre til at sørge for begge dele. Der har været mere tid til gør-det-selv-projekterne, og det betyder at almindelig vedligeholdelse også har fået lidt mere opmærksomhed fra boligejerne i det forgangne år. Den tendens tyder alt på også vil fortsætte i det nye år.

Nyt år, nyt badeværelse - sådan kommer du i gang med at renovere22.1.2021 09:29:42 CETPressemeddelelse

Pandemien satte gang i alverdens gør-det-selv projekter i 2020. Under nedlukningen i foråret, var alle byggemarkeder undernærmest konstant belejring fra diverse påhitsomme folk. Herudover blev der investeret i mange smarte ting til hjemmet som dæktryksmålere, møbler og meget andet. Pludselig havde alle den tid de havde manglet, til at få skruet lidt på amatruet på badeværelset. Når man først kommer i gang, er der masser af ting i et hus, som man kan gå og nusse om. Det ene afføder det andet, og snart er man fuldt beskæftiget. Her bliver badeværelset ofte overset, selvom det er et af de mest besøgte rum i et hus. Dit badeværelse er noget du bruger hver dag. Hvorfor ikke gøre noget ekstra ud af det. Det behagelige badeværelse Det første det er værd at lægge mærke til ved badeværelset er, om malingen på væggene skaller, krakelerer eller på anden måde buler ud. Gør den det er det muligvis fordi malingen er gammel, men allerhøjest sandsynligt fordi der ikke er brug vådrumsmaling, på et tids

Vær super handywoman anno 202121.1.2021 20:00:00 CETPressemeddelelse

Snemand, julemand, formand og handyman. Rent kulturhistorisk har vi en mandsdomineret verden stadigvæk, hvad sproget angår. I sproget er der nemlig stadigvæk nogle ting, som vi automatisk forbinder med en mand. Heraf de først nævnte ord, og her er ordet ”handyman” et af dem. MEN: Vi befinder os i en moderne ligestillingstid, hvor ordene og kønsrollerne bliver taget grundigt op til revision. For at ændre på magtforholdet mellem kønsrollerne er det sideløbende vigtigt at ændre på vores sprog, hvori disse forhold ligger historisk indlejrede. Det er blandt andet tid til at supplere ordet handyman med handywoman.

Januarudsalg: Nethandlen og shopping på nettet fortsætter21.1.2021 16:30:00 CETPressemeddelelse

Vi har aldrig handlet så meget på nettet, som vi har gjort siden COVID-19-udbruddet. Coronakrisen har gjort, at flere og flere ordner shopping- og handleaktiviteter hjemmefra grundet lukkede butikker samt risiko og frygt for smitte. Med lukkede butikker lige op til jul og ingen garanti for åbning før tidligst den 7. februar har mange benyttet sig af julegaveshopping på nettet. De ændrede handelsmønstre fortsætter ind i det nye år med det årlige januarudsalg.