Lær af iværksætterne! - temadag om iværksætteri

Næstved Bibliotek og Borgerservice byder velkommen til en spændende eftermiddag i iværksætteriets tegn, lørdag d. 27. november kl. 13.00-15.30
Lær af iværksætterne. Kilde: Pixabay - Pexels

Hvad enten du allerede ER iværksætter eller drømmer om at være det – eller hvis du bare synes det lyder spændende at få et indblik i miljøet - så mød op til en informativ og interessant eftermiddag på Næstved Bibliotek.

Dagens program
Vi har samlet et super-spændende panel bestående af:

Helle Engbork, ejer af modehuset Engbork Aps

Vivi Johansen, erhvervskonsulent hos Næstved Erhverv, der sparrer med og vejleder lokale virksomheder.

Michael Elgaard, daglig leder af Ressource City, - en innovations-, videns- og inspirationsklynge om cirkulær økonomi.

Kasper Bladt-Laursen, administrerende direktør og medejer af Dialægt Citatplakat Aps, der har haft stor succes med designplakater og bl.a. er kendt fra Løvens Hule.

Jakob Spodsberg, CEO hos Remisen, inkubator for upcoming iværksættere og startups.

Først vil vores paneldeltagere fortælle lidt om sig selv og deres forhold til det at være iværksætter. Anden halvdel af eftermiddagen giver mulighed for at nyde godt af deres erfaringer, da der her kan stilles spørgsmål til paneldeltagerne.

Erfaringer, tips og gode råd

Alle oplægsholdere har indgående kendskab til livet som iværksætter og de udfordringer, man undervejs må forholde sig til. Ud fra hver deres tilgang til iværksætteri vil de denne eftermiddag inspirere med egne erfaringer og komme med gode råd om do's and don'ts som iværksætter. Går man med en iværksætter i maven er her altså en gylden chance for at suge viden til sig og få svar på relevante spørgsmål.

Pris og tilmelding

Arrangementet lørdag d. 27. november kl. 13.00-15.30 er gratis, men det er nødvendigt med tilmelding på www.naesbib.dk

Lær af iværksætterne. Kilde: Pixabay - Pexels
"Tænk Nyt" on,color