Børneloppen

Kvindelig iværksætter kendt fra TV står bag kæmpe succes med loppesupermarkeder

Johanna Kiel Nielsen blev i mandags landskendt, da hun medvirkede i iværksætter-programmet "365 dage til succes" på TV2. Nu offentliggør hendes virksomhed Børneloppen så et årsregnskab, der viser en vækst i million-omsætningen på over 100% samt sorte tal på bundlinjen.

Lørdag den 17. november åbner loppesupermarkedskæden Børneloppen endnu en ny butik - denne gang i Randers. Et 549 kvadratmeter stort indendørs loppemarked for børnefamilier.

Her kan folk, der har noget til salg, leje en stand, hvor deres aflagte børneudstyr bliver placeret. For køberne, der har brug for noget til de små, giver det flere end 236 reoler proppet med gode tilbud til børnefamilierne.

Bag idéen står iværksætteren Johanna Kiel Nielsen, der i forvejen har en lang række andre loppesupermarkeder både herhjemme og i Finland, hvor hun oprindeligt er fra.

”Det er et kæmpe hit i mit hjemland. Der findes flere end 400 loppesupermarkeder, og det første slog allerede dørene op tilbage i 1990’erne", fortæller hun.

Johanna Kiel Nielsen har da heller ikke planer om, at loppesupermarkedet i Randers skal blive det sidste i rækken:

”Vi ønsker at åbne nye loppesupermarkeder i både Kolding, Herning, Horsens, Vejle, Sønderborg, Esbjerg og Aalborg, blot når vi taler Jylland. Vi kan derudover se på vores tal, at vi alene på et år har øget vores omsætning på brugte børneting fra 11 til 25 millioner kroner, og hvis det ikke var så svært at finde lokaler, ville vi have haft mange flere loppesupermarkeder allerede."

Virksomheden kan i dag offentliggøre en omsætningsvækst på over 100% - fra 11 til 25 mio. kroner om året samt sorte tal på bundlinjen.

Børneloppen har for 2. år i træk vundet prisen som ”Bedste bæredygtige initiativ” til Børn i byen priserne, ligesom virksomheden på den bæredygtige front har sparet svarende til 2300 danskeres årlige co2 forbrug og 10.5 millioner toiletskyld i vand grundet genbrugskonceptet.

Johanna Kiel Nielsen forventer at fortsætte den eksplosive vækst, og lige nu er den eneste begrænsning faktisk, at det er vanskeligt at finde lokaler til de mange loppesupermarkeder i nye byer.

Johanna Kiel Nielsen
mobil 51707077

Information om Børneloppen

Børneloppen
Gammel Køge Landevej 135
2500 København

51707077http://boerneloppen.dk/

Følg pressemeddelelser fra Børneloppen

Flere pressemeddelelser fra Børneloppen

Iværksættermødre bag loppesupermarked for børnefamilier vil være globale7.2.2018 07:45:00 CET | Pressemeddelelse

På rekordtid er virksomheden Børneloppen gået fra at være en god idé i to mødres hoveder til at blive en succesfuld forretning med en to-cifret millionomsætning. I weekenden åbner de to iværksættermødre fra København - Johanna Kiel Nielsen og Sofie Brandt - endnu et loppesupermarked – denne gang i Slagelse. Deres ambitioner er dog internationale, lægger de ikke skjul på.