Korshøjhallen genbruger Sparekassens stole og får nyt hal-ur

Korshøjhallen har netop fået nyt udstyr i både hallen og cafeteriet.
Afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjyllands Nordre afdeling, Jan Nyvang (tv.) sammen med kunderådgiver, Mette Lindgaard Kristensen og centerleder i Korshøjhallen, Frank Pedersen. De ses i hallen under det nye ur.

Sparekassen Kronjylland har nemlig givet et nyt hal-ur, som vil blive brugt flittigt i alle sportsgrene og være til gavn for alle brugere af hallen. Derudover har Korshøjhallen overtaget nogle af Sparekassen Kronjyllands stole i forbindelse med renoveringen af Sparekassens afdeling på Mariagervej i Randers. De bliver nu brugt flittigt i Korshøjhallens cafeteria.

– Sparekassen Kronjylland gør med sin støtte en stor forskel for mange i lokalområdet, da hallen er samlingspunkt for mange mennesker. Vi sætter stor pris på deres opbakning, som er med til at sikre, at vi kan fortsætte med at udvikle hallen og vores tilbud til brugerne, fortæller Frank Pedersen, centerleder i Korshøjhallen.