Korshøjhallen genbruger Sparekassens stole og får nyt hal-ur

Korshøjhallen har netop fået nyt udstyr i både hallen og cafeteriet.

Afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjyllands Nordre afdeling, Jan Nyvang (tv.) sammen med kunderådgiver, Mette Lindgaard Kristensen og centerleder i Korshøjhallen, Frank Pedersen. De ses i hallen under det nye ur.

Sparekassen Kronjylland har nemlig givet et nyt hal-ur, som vil blive brugt flittigt i alle sportsgrene og være til gavn for alle brugere af hallen. Derudover har Korshøjhallen overtaget nogle af Sparekassen Kronjyllands stole i forbindelse med renoveringen af Sparekassens afdeling på Mariagervej i Randers. De bliver nu brugt flittigt i Korshøjhallens cafeteria.

– Sparekassen Kronjylland gør med sin støtte en stor forskel for mange i lokalområdet, da hallen er samlingspunkt for mange mennesker. Vi sætter stor pris på deres opbakning, som er med til at sikre, at vi kan fortsætte med at udvikle hallen og vores tilbud til brugerne, fortæller Frank Pedersen, centerleder i Korshøjhallen.

Sparekassen Kronjylland køber sig ind i Fintech-selskab5.9.2019 09:10:19 CESTPressemeddelelse

CrediWire var en af de første virksomheder, der flyttede ind i Copenhagen FinTechs kontorfælleskab for tre år siden og har siden været en integreret del af FinTech miljøet i Danmark. Nu bliver Sparekassen Kronjylland og Nordea en del af ejerkredsen. CrediWire fokuserer på at gøre regnskabet hos virksomhederne operationelt og få tallene til at skabe værdi for forretningen. Systemet strukturerer alle virksomhedernes finansielle data i realtid i en kommunikationsplatform, hvor virksomhederne kan dele sine data med banker, revisorer, bestyrelse mv. - Det handler om at gøre bogføringen og regnskabet levende for virksomheden. De skal kunne interagere med deres betroede samarbejdspartnere og modtage løbende sparring i stedet for blot at holde et bogholderi for at indberette moms og betale SKAT, fortæller CEO i CrediWire Nicholas Meilstrup. Med Sparekassen Kronjyllands investering bliver CrediWire fremover også en del af værktøjskassen for både Sparekassens rådgivere og kunder. - Med CrediWire