Kombardo Expressen kører til Københavns Lufthavn

Kombardo Expressens busser kører til lands, til vands – og nu kan buspassagererne også vælge ture, som kan slutte i luften. Busserne har fået et permanent stoppested ved Københavns Lufthavn, CPH.
Kombardo Expressen får nu et fast stoppested i Københavns Lufthavn. Det giver især de jyske rejsende nem og billig adgang til fly ud af Danmark.

Når Kombardo Expressens busser fra april skal fragte buspassagerer mellem Jylland og Sjælland, bliver det med et ekstra stop i den ene ende. Nu udvider Kombardo Expressen nemlig ruten, så udvalgte ruter med start i Aalborg, Viborg og Herning over Aarhus får endestation i Københavns Lufthavn.

”Der har længe været et ønske fra vores passagerers side om at kunne køre helt til lufthavnen med Kombardo Expressens busser, og vi kan se, at interessen er stigende. Derfor vælger vi nu at udvide og køre hele vejen til Københavns Lufthavn, så vi kan gøre rejsen endnu mere behagelig for vores gæster”, siger Molslinjens kommercielle direktør Jesper Skovgaard.

Med det nye stop i Københavns Lufthavn kommer der øget fleksibilitet, og det giver Kombardo Expressens gæster mulighed for at sammensætte deres rejse på en ny måde, hvor især de jyske rejsende får billig og nem transport til deres fly ud af Danmark.

Den første tur mellem Jylland og Københavns Lufthavn bliver den 6. april 2022. Billetterne kan købes på Kombardo Expressens hjemmeside fra i dag.