Norva24 Danmark A/S

Kloakservice på abonnement giver boligforeninger ro i maven

Del
Kloakvirksomheden Norva24’s abonnementsordning til boligforeninger har vist sig som en succes. Med ordningen sparer boligforeninger penge og har samtidig vished om, at kloakkerne bliver vedligeholdt igennem hele sæsonen.
Med Norva24’s abonnementsordning kan boligforeninger ringe efter kloakspecialisten efter behov. Foto: PR.
Med Norva24’s abonnementsordning kan boligforeninger ringe efter kloakspecialisten efter behov. Foto: PR.

For at yde en endnu bedre service til boligforeninger har Nordens største kloakservicevirksomhed, Norva24, lanceret en abonnementsløsning, hvor boligforeninger for et fast beløb om måneden kan få vedligeholdt deres kloaknet efter faste aftaler og få renset afløb, hvis behovet opstår. For abonnementet, der kan tilpasses efter behov, betaler foreningen en fast pris per lejemål for til gengæld at kunne ringe efter kloakvirksomheden, når der er brug for det.

– De boligforeninger, der har vores abonnementsordning, er især glade for, at al usikkerhed med hensyn til uforudsete ekstraudgifter på grund af tilstoppede kloakker er væk. De ved, hvad de skal betale hver måned, og det giver dem ro i maven, siger Anders Duus, der er afdelingschef i Norva24.

Norva24’s abonnementsordning er målrettet boligforeninger med et større antal lejemål.

Stoler på kloakmanden

Taastrupgaard i Høje Tåstrup, der har 725 boliger, er blandt de boligforeninger, der har kloakservice på abonnement. Her rykker Norva24 næsten ud på daglig basis. Det fortæller Kim Flittner, der er servicemedarbejder hos ejendomskontoret i Taastrupgaard.

– Når et afløb er stoppet til, kan vi ringe efter kloakmanden uden at bekymre os om, hvad det kommer til at koste. Vi kan stole på, at de kommer hurtigt, og de laver det, de skal, og så sender de folk ud, der er gode til at snakke med vores beboere – de er gode til mennesker, siger Kim Flittner.

– Vi oplever, at mange af kunderne efterhånden kender vores chauffører, der også gerne kommer med råd og anbefalinger. Der er et godt partnerskab, supplerer Anders Duus.

Sparer penge med abonnement

Med abonnementsordningen slipper boligforeninger for uforudsete ekstraregninger for kloakservice, og den samlede pris bliver typisk også billigere for kunden.

– Vi kan budgettere retvisende efter, hvad vi kommer til at bruge på kloakservice i løbet af året, og vi sparer mange penge i forhold til, hvis man skulle tilkalde dem på timebasis. Det giver en økonomisk tryghed, siger Kim Flittner.

Nøgleord

Kontakter

Anders Duus
Afdelingschef, Norva24
(+45) 29 68 61 84
Anders.duus@norva24.dk

Billeder

Med Norva24’s abonnementsordning kan boligforeninger ringe efter kloakspecialisten efter behov. Foto: PR.
Med Norva24’s abonnementsordning kan boligforeninger ringe efter kloakspecialisten efter behov. Foto: PR.
Download
Med abonnementsordningen slipper boligforeninger for uforudsete ekstraregninger for kloakservice, og den samlede pris bliver typisk også billigere for kunden. Foto: PR.
Med abonnementsordningen slipper boligforeninger for uforudsete ekstraregninger for kloakservice, og den samlede pris bliver typisk også billigere for kunden. Foto: PR.
Download

Information om Norva24 Danmark A/S

Norva24 Danmark A/S
Norva24 Danmark A/S
Ringager 2B
2605 Brøndby

https://norva24.dk/

Norva24 er Nordens største udbyder af kloakservice. Virksomheden beskæftiger mere end 950 medarbejdere i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. www.norva24.dk

Følg pressemeddelelser fra Norva24 Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Norva24 Danmark A/S

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye