Kick off møde for projektet Vækst Via Viden

Virksomhedsledere i Sorø Kommune inviteres til at bidrage til at udvikle løsninger for at sikre fremtidens vækst og et Danmark i balance.
Hvordan skaber vi flere private arbejdspladser til højtuddannede? Hvordan synliggør vi jobmulighederne? Hvordan understøtter vi bedst virksomhedernes vækstpotentiale? Og hvordan styrker vi vejen ind i virksomhederne for de nyuddannede?

Det er nogle af de spørgsmål, som bliver taget under kyndig behandling den 13. juni, når Sorø Erhverv inviterer til kick off møde for projektet Vækst via Viden.

Projektet er støttet af Erhvervsministeriet og har til formål at bidrage til regeringens ambition om ”et Danmark i balance” med vækst, arbejdspladser og bosætning til hele landet.

Med projektet får Sorø Kommunes virksomheder en unik mulighed for at være med til at udvikle løsninger, som kan komme hele landets erhvervsliv til gode.

Pressen er velkommen til kick off-mødet, som finder sted onsdag den 13. juni 2018 kl. 14-16  på Comwell Storkro, Abildvej 100, 4180 Sorø.
Tilmeldingsfristen gælder ikke for pressen.

Moderator Clement Kjersgaard vil lede paneldebatten, hvor repræsentanter for bl.a. Dansk Industri, DJØF, Region Sjælland, Horesta, Akademikernes A-kasse, universiteter og erhvervsliv vil give deres bud på udfordringer og løsninger.

Kontakt:
For yderligere oplysninger kontakt Erhvervschef Laila B. Carlsen på telefon 20 26 50 81