kERP – Lille dansk bogføringsprogram, som tager kampen op med de store

Af Mikkel Preisler Bogføring skal være en effektiv, overskuelig og sikker aktivitet i enhver virksomhed uanset størrelse og brancheområde. For mange nyopstartede enkeltmandsvirksomheder bliver bogføringen udført af ejeren selv. Her er der brug for et stærkt program, der er gennemskueligt, og som kan håndtere vækst i virksomheden, og som er intuitivt bygget op. Danmark har fået et nyt bogføringsprogram – kERP – der giver konkurrence til de eksisterende spillere på området. Det er skabt med fokus på dine behov som virksomhedsejer, og det giver dig alle de egenskaber og funktioner, som du kender fra nogle af de største bogføringsprogrammer.

Ideelt for dig med en lille eller mellemstor virksomhed

Som virksomhedsejer i Danmark har du frihed til selv at vælge, hvilket program der skal bruges til at systematisere posteringer, give regnskabsoverblik og uddelegere økonomiske opgaver til dine ansatte. Har du en lille eller mellemstor virksomhed med under 10 ansatte, eller er du ved at starte eget firma op, gælder det om at vælge et program, der matcher dine behov både nu og på fremtidig basis.

For mange lavbudgetprogrammer vil du opleve begrænsning på antal posteringer, eller du afskæres fra at udføre almindelige bogføringsopgaver. Dette er værd at have i mente, når du ønsker at bruge et minimum af tid på at indberette køb og salg af produkter og ydelser.

kERP er den nyeste spiller på markedet for programmer til regnskab. Økonomisk befinder det sig i den lave ende af prisskalaen, mens det giver dig samme fordele og funktioner, som er kendetegnede for de dyreste programmer.

I praksis fungerer kERP som et mainstream bogføringsprogram. Det er designet med alle de funktioner, som du kender til fra de mest eftertragtede og velfungerende programmer til regnskab.

Lad virksomheden vokse uden at betale ekstra for dit regnskabsprogram

Én af de unikke og betydningsfulde fordele ved kERP er muligheden for at lave ekstra brugere til dit abonnement – uden det koster ekstra.

Er du eksisterende kunde hos en af de største udbydere af programmer til bogføring, har du muligvis oplevet, at det er forbundet med ekstra omkostninger, når du vil føje ekstra brugere til. Som kunde hos kERP betaler du én fast pris om måneden, og du kan lave ekstra brugere, når der er behov for at uddelegere opgaver til dine ansatte eller kommende medarbejdere.

Det er ikke kun fleksibiliteten, du kan se frem til med et abonnement hos kERP. Som noget særligt kan du lave særlige rettigheder for de enkelte brugere, der er knyttet op til din konto. Dermed kan du sikre, at en medarbejder ikke kan få indblik i virksomhedens overskud eller benytte sig af andre funktioner.

Få fleksibilitet, sikkerhed og overskuelighed i virksomhedens økonomi

kERP har været under udvikling siden begyndelsen af 2018 og er i dag et af de stærkeste programmer til håndtering af abonnementer. Hver en detalje i programmet er skabt til at give dig tryghed i udviklingen omkring din virksomhed.

Det er skabt med alle de integrationer, som din virksomhed enten nu eller i fremtiden kan få glæde af – herunder lønprogrammer og shop systemer. Dermed slipper du for at skulle skifte bogføringsprogram, når behovene ændrer sig, eller når du rammer et vis antal posteringer.

Du behøver ikke selv bruge tid og energi på at flytte kunder og leverandører med over i kERP fra dit nuværende program. Du får hjælp til flytningen, så du kan fortsætte med at tage dig af de vigtige opgaver i din virksomhed.