Kæmpe indsats for kiropraktikken blev anerkendt

Direktøren for Kiropraktorernes Videnscenter, fynboen Henrik Wulff Christensen, får Kiropraktorernes ærespris

Henrik Wulff Christensen fik lørdag den 13. november 2021 kiropraktorernes ærespris ’Kiropraktorprisen’.

Henrik Wulff Christensen blev indstillet til Kiropraktorprisen af Dansk Kiropraktor Forenings Bestyrelse for sit helt enorme arbejde for hele kiropraktorfaget. Som forsker, kiropraktor, idemand og, ikke mindst, som direktør for Kiropraktorernes Videnscenter, KVC, på SDU i Odense.

Under Henrik Wulff Christensens ledelse har Kiropraktorens Videnscenter udviklet sig til en internationalt anerkendt forskningsinstitution, der rangerer blandt verdens absolutbedste på rygforskningsområdet. Derudover er Henrik ansvarlig for kiropraktorernes efteruddannelse og den nyetablerede kvalitetsenhed.

Henrik Wulff Christensen er uddannet kiropraktor, læge og PhD.

Privat bor Henrik Wulff Christensen i Odense med sin hustru og datter.

Information om Dansk Kiropraktor Forening

Peter Bangs Vej 30

+45 3393 0400https://www.danskkiropraktorforening.dk/

Dansk Kiropraktor Forening - eller DKF - organiserer de mere end 1000 danske kiropraktorer og kiropraktorstuderende.

Foreningen blev grundlagt i 1925 og tæller i dag over 1000 medlemmer.

Dansk Kiropraktor Forening er en fagforening, der taler kiropraktorernes sag og forhandler vilkår, og er en brancheorganisation, der værner om og udvikler kiropraktorernes faglighed