Julemanden venter ved telefonen

Julen nærmer sig, og det betyder travlhed for mange. TDC Group gør det nemmere for dig, for julemanden modtager ikke kun juleønsker med posten – men også over telefonen. Så gør som tusindvis af andre danskere har gjort i flere år: Giv julemanden et kald sammen med børnene, og måske du får dine juleønsker opfyldt.

Telefonen er åben: De seneste 30 år har det været muligt at ringe til julemanden, og det er danskerne svært glade for, viser de seneste tal fra TDC Group, der har hjulpet julemanden over på telefonen. Og det er ikke kun i december måned, at danskerne vil have julemanden i røret.

Julemandens telefon har nemlig ringet over 307.000 gange i hele 2017, og alene i december 2017 fik julemanden afbrudt sine julesysler af knap 119.000 opkald.

Her i 2018 har julemanden dog haft lidt mindre travlt og indtil videre ”kun” haft telefonen oppe ad lommen knap 149.000 gange. Så han har god tid til at tage imod flere juleønsker.

Du kan træffe julemanden døgnet rundt på tlf. 7024 1207 (almindelig telefontakst). God fornøjelse og glædelig jul.

TDC Group forbinder danskerne og har en klar ambition om at gøre det enklere og bedre for kunderne at få adgang til digitale tjenester og indhold. Virksomheden er Danmarks foretrukne udbyder af kommunikations- og underholdningstjenester i hjemmet og på farten. YouSee, Telmore, Fullrate, Hiper og Blockbuster giver danskerne hurtig og let adgang til massevis af musik, film og tv på alle platforme når som helst og hvor som helst. TDC Erhverv skaber fremtidens vækst i såvel store som små danske virksomheder gennem digitale og enkle løsninger.