Jesper Toft Mathiasen genvalgt som formand for DI Sydvestjylland

På det netop overståede generalforsamling og konstituerende bestyrelsesmøde 15. juni 2020 blev adm. direktør Jesper Toft Mathiasen, Claus Sørensen A/S genvalgt som formand for DI Sydvestjylland.

Som ny i bestyrelsen blev indvalgt direktør Michael Rühe, Jutlandia, han afløser adm. direktør Jørgen Poulsen, H.T. Transport & Spedition A/S, der har valgt at træde ud af bestyrelsen.

DI Sydvestjyllands bestyrelse ser dermed således ud for det kommende år:
• Adm. direktør Jesper Toft Mathiasen, Claus Sørensen A/S
• Adm. direktør Jørgen Østergaard, Flensted Food Group A/S
• Fabrikschef Martin Madsen, DuPont Nutrition Biosciences ApS
• Adm. direktør Carsten Jespersen, KE Fibertec A/S
• Adm. direktør Ole Jørgensen, RM Group Holding A/S / Invactor
• Director of Production & Development Søren Kvist, Kvist Industries A/S
• Direktør Erik Madsen, Madsens Maskinfabrik Esbjerg ApS
• Direktør Torben Blaaholm, Blaaholm A/S
• Adm. direktør Henrik Jylov, OTV Plast A/S
• Direktør Allan Østergaard, Viking Life-Saving Equipment A/S
• CEO Gitte Kirkegaard, Logitrans A/S
• Direktør Kenny Bjerg, Lego System A/S
• Direktør Michael Rühe, Jutlandia

Yderligere oplysninger fås hos chefkonsulent for DI Sydvestjylland Johan H. Pedersen, tlf. 4084 3207, e-mail jhp@di.dk, eller presserådgiver Bo Hjuler, tlf. 2328 4912, e-mail boh@di.dk

Nyt bestyrelsesmedlem direktør Michael Rühe, Jutlandia

DI: Kommunerne i Sydvestjylland spiller en vigtig rolle under coronakrisen5.5.2020 13:37:42 CESTPressemeddelelse

Dansk Industri kommer nu med et nyt katalog med 45 gode idéer, som skal inspirere til, hvordan kommunerne i endnu højere grad kan være med til at hjælpe det lokale erhvervsliv, der er hårdt ramt af coronakrisen. Kataloget kommer nu, fordi der er udsigt til, at krisen ikke slipper sit tag i samfundet lige med det samme, og fordi mange virksomheder først begynder at mærke konsekvenserne af krisen nu.

Scandinavian Avionics A/S fra Billund vinder DI Initiativpris18.11.2019 09:00:00 CETPressemeddelelse

Stoltheden over at det amerikanske forsvarsministerium i foråret 2019 valgte Scandinavian Avionics A/S til at vedligeholde flyelektronik til kampflyet F-35 sammen med Terma A/S er fortsat stor. Specielt for en mindre leverandør som Scandinavian Avionics A/S er det et skulderklap der giver genlyd. Det har nu også resulteret i at Scandinavian Avionics A/S får tildelt DI Sydvestjyllands Initiativpris 2019.

Erhvervslivet: Varde er blandt de bedste til at forberede de unge til erhvervslivet9.9.2019 21:30:00 CESTPressemeddelelse

Varde Kommune er blandt de bedste i landet til at løfte folkeskoleeleverne op på et højt fagligt niveau. Det er en af de gode nyheder i Dansk Industris årlige undersøgelse af det lokale erhvervsklima. Faktisk indtager Varde her en flot tredje plads på landsplan. Samtidig belønner virksomhederne i årets erhvervsklimaundersøgelse Varde Kommune for at have skabt et forbilledligt samarbejde imellem folkeskolen og kommunens virksomheder.