Jesper Foss kan fejre 20-års jubilæum i Middelfart Sparekasse

Investeringschef Jesper Foss, Hedensted, kan 1. maj fejre 20-års jubilæum i Middelfart Sparekasse. Foto: Middelfart Sparekasse

Navne: Han er i dag chef for sparekassens otte mand store investeringsafdeling, som han blev en del af i 2007 efter seks år som kunderådgiver og investeringsansvarlig i sparekassens filial i Hedensted.

Fritiden spenderes gerne på samvær med familie og venner, og endnu bedre er det, hvis det kan kombineres med en omgang golf på grønsværen omkring Hedensted Golf Klub. Han går heller ikke af vejen for en tur ud i verden, når ellers det kan lade sig gøre at rejse ud på eventyr.

Jesper Foss bor i Hedensted med sin kæreste og har har tre voksne børn, som alle er flyttet hjemmefra.

Forretningsmodellen har vist sig bæredygtig gennem mange år. Sparekassen har i dag mere end 83.000 kunder, egenkapitalen har passeret 1,5 mia. kr., og i 2020 var resultatet før skat på koncernniveau 115,2 mio. kr.

Maria Eckhold er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse10.5.2021 10:52:37 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i Middelfart Privat. Det er 28-årige Maria Eckhold, som har været rådgiver siden 2016. Hun kommer fra et job i Nordea i Haderslev, hvorfra hun også er uddannet. - Jeg har hørt meget godt om Middelfart Sparekasse som arbejdsplads, og jeg glæder mig meget til at møde mine nye kunder i øjenhøjde og få et godt samarbejde med dem, siger Maria Eckhold. Hun får ganske kort til jobbet i sparekassens hovedsæde fra hjemmet i Snoghøj, hvor hun bor med sin mand og nyder den omkringliggende natur i fulde drag. Fritiden brugers gerne sammen med venner og familie, og når ellers verdenssituationen tillader det, går Maria Eckhold til fitnessdans. Maria Eckhold er desuden ofte at finde på tilskuerpladserne i Thansen Arena, når Fredericia Håndboldklubs herrer kæmper om point i landets bedste håndboldliga.

Lars Raahauge Stalfelt er ny investeringsrådgiver i Middelfart Sparekasse i Roskilde28.4.2021 10:06:18 CEST | Pressemeddelelse

Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i investeringsafdelingen i Roskilde. Det er 48-årige Lars Raahauge Stalfelt, som har arbejdet med investering siden 1999 og allerede kender byen særdeles godt. Han har altid boet i eller omkring Roskilde og bor i dag i Viby Sjælland med sin hustru. Lars Raahauge Stalfelt får sin daglige gang i afdelingen i Algade 18, hvor kunderne kan trække på hans store erfaring på investeringsområdet. - Jeg holder meget af kundekontakten og den store afveksling, der er i jobbet. Jeg kan godt lide det samfundsmæssige perspektiv og ser desuden frem til at servicere både nye som gamle kunder, siger han. Fritiden bruger Lars Raahauge Stalfelt på familien, vennerne og sport.

Middelfart Sparekasse har ansat Mai Rasmussen som jurist.18.3.2021 14:09:25 CET | Pressemeddelelse

Nyt job: Middelfart Sparekasse har ansat Mai Rasmussen som jurist. 29-årige Mai Rasmussen kommer til Middelfart Sparekasse fra en stilling som fuldmægtig ved Styrelsen for Patientklager. Hun skrev speciale i bankret under sin uddannelse ved Aarhus Universitet, men har ikke tidligere arbejdet i finanssektoren. Tilknytningen til sparekassen er dog ikke fjern, da Mai Rasmussen er født og opvokset i Fredericia, hvor hendes forældre var kunder i Middelfart Sparekasse. - Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi jeg gerne vil beskæftige mig med bankjuraen i praksis og samtidig være en del af en af Danmarks bedste arbejdspladser, fortæller den unge jurist. Privat bor hun i Åbyhøj sammen med Søren og deres to børn, Anna og Aksel. Når der ellers er tid og ro til det, nyder Mai Rasmussen at læse en god bog og følge med i politik.

Marianne Holst Mejdahl fylder 50 år18.3.2021 13:33:45 CET | Pressemeddelelse

50 år: Marianne Holst Mejdahl, Bellinge, fylder fredag den 26. marts 50 år Hun arbejder som rådgiver i Middelfart Sparekasse i Odense og brænder for at hjælpe sine kunder med at realisere deres drømme om stort og småt. Marianne Holst Mejdahl bor i Bellinge med sin mand Torben. Sammen har de Christoffer, som stadig bor hjemme, og Andreas, der netop er fløjet fra reden. Sport og især fodbold har altid fyldt meget i familien, og der er gennem årene brugt mange timer som aktiv i den lokale fodboldklub Bellinge-Brændekilde, da drengene spillede der. Men når det kommer til superligaen, holder Marianne Holst Mejdahl naturligvis med striwerne fra OB. Hun er desuden glad for både kultur og natur og elsker i det hele taget mange af de enkle glæder i livet. Lækker mad. God vin. Chokolade. Koncerter. Gåture i det fri. I disse corona-tider savner Marianne Holst Mejdahl dog mest af alt muligheden for at komme ud blandt andre mennesker og nyde tilværelsen igen og få nogle gode oplevelser på Odenses r