ISS forlænger og udvider kontrakt med Virgin Media O2 i Storbritannien

ISS, en af verdens førende servicevirksomheder, har forlænget og udvidet sit samarbejde med et af Storbritanniens største underholdnings- og teleselskaber, Virgin Media O2. Med den nye aftale skal ISS fortsat levere en bred vifte af facility management services.

Servicekoncernen ISS skal også de næste år fortsat levere en række facility management services til Virgin Media O2’s kontorer i Storbritannien.

Virgin Media O2 er en af Storbritanniens største underholdnings- og teleselskaber med mere end 50 mio. abonnenter på tværs af internet, mobil og tv. Virksomheden fusionerede for to år siden til Virgin Media O2; tidligere hed de Virgin Media og O2. ISS har gennem flere år leveret services til begge virkomheder inden fusionen.

Den nye aftale indebærer, at ISS skal levere serviceløsninger til arbejdspladsen på Virgins Media O2’s lokationer i hele Storbritannien samt vedligeholde kritisk infrastruktur indenfor det tekniske område. Derudover skal ISS også servicere Virgin Media O2’s kunders ejendomme og levere vagtservice.

"Vi styrker og udvider vores partnerskab med ISS gennem en tilpasset kontrakt på tværs af både Virgin Media- og O2-lokationer. Vi leverer mere effektivt til vores medarbejdere, kunder og til miljøet ved at bruge facility management services på tværs af alle vores forretningsområder,” siger Rodney Hogg, Director of Property, Facilities, Fleet & Energy hos Virgin Media O2.

"Jeg er glad for det nye partnerskab med Virgin Media O2, hvor ISS fortsat skal levere en fuldt integreret FM-løsning på tværs af deres portefølje i Storbritannien. Der har været et konstruktivt samarbejde om at finde de bedste serviceløsninger for Virgin Media O2 og deres medarbejdere. Jeg er meget stolt af alle involverede i dette projekt og ser frem til at fortsætte med at være en del af dette partnerskab,” siger James Lester, administrerende direktør for Professional Services & Technology hos ISS i Storbritannien.