ISS Facility Services A/S

ISS får gazelle-pris

Dagbladet Børsen har givet ISS Security A/S en gazelle-pris i deres årlige kåring af virksomheder, der har skabt stor vækst i omsætningen i det forgangne år

Hvert år hylder Dagbladet Børsen de hurtigst voksende virksomheder i Danmark, når årets gazelle-virksomheder bliver kåret. I år er ISS Security A/S kommet med i det eksklusive selskab for første gang.

”Vi er meget stolte over at modtage denne anerkendelse som et synligt bevis på, at vi har nogle attraktive sikkerhedsløsninger for kunder i markedet. Vi er stolte af at være en eftertragtet samarbejdspartner for virksomheder, der har brug for kompetent rådgivning og professionelle sikkerhedsløsninger, ”siger Christian Gaardbo Carlsen, Head of Technology Operation & Technical FM, i ISS, og fortsætter:

”Det er også særdeles tilfredsstillende, at vi på få år har etableret og skabt en security-forretning, der har en så sund og bæredygtig forretningsmodel. Desuden kan vi konstatere, at der er stigende efterspørgsel på netop sikkerhedsydelser hos vores kunder, når de også køber andre services af ISS,” slutter Christian Gaardbo Carlsen.

ISS Security A/S er et datterselskab til ISS Facility Services A/S, og tilbyder sikkerhedsløsninger til virksomheder i det offentlige og private marked.

Med en omsætning på et trecifret millionbeløb i det seneste år er ISS nu Danmarks tredjestørste vagtvirksomhed.

Dagbladet Børsen har siden 1995 kåret gazellevirksomheder. På landsplan er der i 2020 kåret 1.894 gazellevirksomheder. En gazelle er en virksomhed, som i løbet af fire regnskabsår hvert år har haft positiv vækst og samlet set mindst fordoblet omsætningen over de fire år. Hvis virksomheden ikke giver omsætning i sit regnskab, beregnes væksten på baggrund af bruttoresultatet.

Information om ISS Facility Services A/S

ISS Facility Services A/S

ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Vi er flere end 400.000 medarbejdere globalt og 7500 i Danmark, der er eksperter inden for cleaning, food, technical services og workplace. Nøgleordet, der binder os sammen, er service.

Følg pressemeddelelser fra ISS Facility Services A/S

Flere pressemeddelelser fra ISS Facility Services A/S