ISS Danmark vinder to serviceaftaler med Danmarks Radio

ISS Danmark skal fortsat levere en lang række serviceydelser på Danmarks Radios 10 lokationer rundt om i landet. Aftalerne har en værdi på et tocifret millionbeløb og løber i fire år med option på forlængels
En af ISS-teamet der i arbejder i DR-Byen

Danmarks største leverandør af facility services ISS Danmark skal fortsat over de næste fire år levere en lang række serviceydelser på Danmarks Radios (DR) 10 lokationer med DR-Byen i København som den klart største lokation.

Det er en kendsgerning efter, at ISS Danmark har vundet to offentlige udbud, et i januar og et i april, om en række serviceydelser til DR’s lokationer til et tocifret millionbeløb årligt. I udbudsprocesserne blev der blandt andet lagt vægt på kvalitet, pris og bæredygtighed som bærende kriterier for valg af leverandør.

Dele af kontrakterne har ISS Danmark haft siden 2016 og med det netop vundne udbud om blandt andet intern service og sikkerhedsydelser styrker ISS Danmark serviceleverancerne og samarbejdet med Danmarks Radio.

”Vi har siden 2016 haft et stærkt og succesfuldt samarbejde med DR, og at vi nu kan udvide det ved at tilføje flere serviceydelser til den samlede leverance passer rigtig godt ind i vores måde at arbejde og servicere vores kunder på – nemlig ved at tilbyde integrerede serviceløsninger. Jeg ser meget frem til at fortsætte og udvikle vores partnerskab med DR over de næste år,” siger Thomas Vilsbøll om kontrakterne, der gik i drift sidst i april og 1. juni i år.

Det vækker også glæde hos DR at fortsætte og øge det konstruktive samarbejde.

”ISS Danmark er jo en kendt samarbejdspartner for DR og har en stor forståelse for vores set up og vores behov. Vi har værdsat vores samarbejde med ISS Danmark og ser frem til videre samarbejde,” siger Pernille Toft, der er Chef for Ejendomme & Service hos DR.

Fakta om DR-kontrakterne

• Levering af rengøring, vinduespolering og planteservice på alle DR’s 10 lokationer
  • Levering af Intern Service til DR-Byen og DR’s lokation i Aarhus
  • Levering af Sikkerhed til DR-Byen