ISS Danmark genvinder kontrakt med Danmarks største konsulenthus

De næste tre år skal ISS Danmark fortsat levere serviceydelser til 2800 ansatte hos Deloitte fordelt på 10 sites landet over

Med den netop indgåede aftale genvinder ISS Danmark ikke kun en kontrakt med en stor spiller i markedet. Den genvundne kontrakt er også første skridt mod et nyt partnerskab med øget fokus på, at facility management i langt højere grad skal handle om at udvikle understøttende løsninger, der sikrer en bedre oplevelse for medarbejderne på og uden for arbejdspladsen.

”Vi er stolte over fortsat at skulle levere serviceydelser til Danmarks største konsulentvirksomhed. Vi kommer med vores mangeårige erfaring til at sikre et højt serviceniveau og inspirerende arbejdsmiljø for Deloittes dygtige medarbejdere, så de kan fokusere på at levere kompetent rådgivning til deres mange kunder,” siger Thomas Vilsbøll, kommerciel direktør i ISS Danmark.

Foruden den daglige drift af Deloittes lokationer i Danmark er aftalen med Deloitte også en del af et stort strategisk nordeuropæisk projekt, der på sigt involverer serviceleverancer i 11 europæiske lande og går ud på at skabe et identisk og stærkere fundament for de serviceoplevelser, der leveres til Deloittes ansatte på tværs af det europæiske marked.

Det nye partnerskab, der kører som et pilotprojekt i Danmark, har blandt andet til formål at udvikle og gøre brug af de muligheder, som digitaliseringen giver facility management, og hvor brugerne stadig er et helt centralt element i kerneforretningen. På sigt skal projektet udbredes til de øvrige europæiske lande.

”Det er en kæmpe tillidserklæring at blive udvalgt som landet, hvor der skal køres pilotprojekt, og der er god grund til at være stolt. Både fordi Deloitte er en verdensomspændende kunde, som hele ISS kan høste forretningsmæssige fordele af, men også fordi aftalen er et bevis på, at vi i ISS formår at håndtere store globale kunder,” siger Thomas Vilsbøll.

"Jeg glæder mig virkelig til den videre rejse, vi nu skal på med Deloitte. Jeg er slet ikke i tvivl om, at vi i ISS Danmark er skabt til at løfte opgaven i samarbejde med en kunde, som vi allerede har et tæt samarbejde med”.

Fakta om kontrakten:

• Aftalen omfatter Cleaning og Property + (Washroom, Plants, Outdoor, Security, Pest Control)
  • 2800 ansatte hos Deloitte vil hver dag få leveret services fordelt på 10 sites landet over
  • Aftalen løber frem til 2024
  • Deloitte og ISS har samarbejdet om facility management siden 2015