Invitation til åbningsevent: Motel One åbner dørene til nyt hotel i København
Motel One i København
Motel One er en populær og velkendt tysk hotelkæde, som er kendt over hele verden – og endelig kommer den til Danmark. Hotelkæden er særligt populær på grund af sine højkvalitets designhoteller til en god pris. Hotellet i København er Motel Ones første hotel i Danmark, og åbningen betyder, at Motel One bliver en del af turismen i én af Nordeuropas vigtigste og mest spændende hovedstæder i et land, hvor turister kan nyde godt af den høje livskvalitet og levestandard samt store fokus på bæredygtig udvikling.
Det nye Motel One hotel ligger i centrum af København – kun et stenkast væk fra Christiansborg, Nyhavn, Charlottenborg, Christiania og mange flere af byens ikoniske attraktioner, som millioner af turister besøger hvert år. Hotellet byder både på flot design, dansk hygge og sund morgenmad, og eftersom Motel One er kendt for god gin, tilbydes der selvfølgelig også lokal gin i hotellets bar.
Traditionen tro fejrer Motel One åbningen af det nye hotel, og i København sker det i lokal stil med lækker mad fra Marv og Ben, drinks, god musik, taler og mulighed for rundvisning.
Hvor og hvornår
Motel One København
Løngangstræde 27, 1468 København K
Den 30. august, kl. 16:00 – 23:00
Ønsker du at deltage, beder vi dig sende en mail til emilieroep@kompas.dk med navn og antal deltagere*.
Som journalist tilbydes der 1-1 interviews med Stefan Lenze som er Co-CEO hos Motel One og/eller Hotel Manager i København Karen Henneberg. Derudover tilbydes der også rundvisning i særligt udvalgte værelser.
Læs mere om Motel One i København her.
* Det kræver tilmelding at deltage.
Nøgleord
Kontakter
Emilie Roepstorff
Juniorkonsulent, Kompas Kommunikation
+45 23241305
emilieroep@kompas.dk
Billeder
Vedhæftede filer
Information om Kompas Kommunikation
Følg pressemeddelelser fra Kompas Kommunikation
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Kompas Kommunikation
Bosch og Randox indgår strategisk partnerskab: Investerer massivt i innovation af molekylær diagnostik og analyseplatformen Vivalytic.11.4.2024 11:56:34 CEST | Pressemeddelelse
Hurtigere og mere prævise diagnostiske tests. Det er målet for det netop offentliggjorte strategiske partnerskab mellem Bosch og Randox Laboratories Ltd. De to virksomheder vil investere 150 millioner euro i udviklingen af nye diagnostiske tests, herunder en avanceret sepsistest, der udnytter den banebrydende BioMEMS-teknologi. Dette samarbejde markerer et skridt mod Boschs mål om at fremskynde innovationen af molekylær point of care-diagnostik med deres Vivalytic-analyseplatform og dominere det fremtidige milliardmarked inden 2030.
Trods stigende betalingssvindel elsker danskerne teknologiske betalingsløsninger, når de shopper.9.4.2024 09:20:19 CEST | Pressemeddelelse
Danske forbrugere er i dag mere bange for at blive ofre for betalingssvindel end for ti år siden, det viser en ny undersøgelse. På trods af den stigende frygt for at blive snydt, når vi shopper, er danske forbrugere vilde med teknologi – endda vildere end vores nordiske naboer.
3 ud af 4 ville stoppe deres forbrug af snus og e-cigaretter – hvis de kunne21.3.2024 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Snus* og e-cigaretter hitter blandt danskerne. Men på trods af at danskernes forbrug af nikotinprodukter er stigende, så vil mange gerne stoppe – hvis de kunne. Det afslører en ny undersøgelse, som bl.a. også peger på, hvad der får danskerne til at gribe til nikotinen i første omgang.
Sundhedsinnovation i fokus: Gode samarbejder betaler sig – og nu skal årets bedste implementering af en sundhedsteknologisk løsning findes12.3.2024 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Mangel på sundhedspersonale og pres i sundhedsvæsenet gør gode ideer og specielt implementeringen af dem til et brændende behov – endda en nødvendighed. For en god idé forbliver netop bare dét, hvis ikke den tages i brug. Nogle skal gå forrest og vise, at det kan lykkes, og at det gode samarbejde kan betale sig. Derfor hyldes to kommuner, to hospitaler og tre private sundhedsteknologiske virksomheder nu for at tænke innovation helt ind i kernen af sundhedsarbejdet.
Nyt partnerskab skal få danskerne til at spise flere bælgfrugter12.3.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
I dag lanceres: Bælgfrugtpartnerskabet – som på initiativ af Tænketanken Frej og detailkæden Lidl skal sætte fokus på og øge både produktionen og danskernes forbrug af bælgfrugter. I fællesskab skal forskellige partnere fra hele værdikæden sætte ambitiøse mål, igangsætte initiativer samt løbende monitorere salg og forbrug af bælgfrugter for at sikre, at partnerskabet opnår effekt.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum