Hummel

HUMMEL INVITERER INDEN FOR I EVENTYRLIGT BØRNEUNIVERS

Fredag d. 28. august kl. 11:00 åbner hummel dørene til brandets nye flagskibsbutik – et eventyrligt børnetøjsunivers, hvor børnene er stjerner.

I hjertet af Aarhus vil børn og forældre fra august kunne få sig en oplevelse udover det sædvanlige. Her åbner hummel nemlig deres første børnetøjsunivers, der sætter børn og oplevelser i centrum:

”Det har hele tiden været utrolig vigtigt for os at tænke oplevelser, leg og bevægelse ind i konceptet – og derfor udfordrer vores nye børnetøjsunivers også almindelig retail, som vi kender det. Med denne butik får vi nemlig en unik mulighed for at møde vores kunder i øjenhøjde og skabe en endnu tættere relation til vores absolut vigtigste forbruger – børnene”, fortæller hummel CEO Allan Vad Nielsen.

Det nye børnetøjsunivers udfolder sig på 312 kvm. og gemmer på meget mere end blot børnetøj- og sko. Her er der nemlig plads til leg og rig mulighed for at prøve og teste alt fra sko til overtøj såvel som at gå på opdagelse i de mange spændende aktivitetsområder.

Universet møder børnene i øjenhøjde, og ønsket er at give det enkelte barn og dets forældre én på opleveren. Derfor vil flagskibsbutikken også komme til at danne rammerne omkring produktlanceringer, spændende events og andre sjove aktiviteter for hele familien.

I butikken vil man kunne shoppe et stort udvalg af tøj, sko og tilbehør til børn i alderen 0 til 16 år. I forbindelse med butiksåbningen vil der de tre første dage desuden være 25% rabat på alle børnesko.

For yderligere information, kontakt:

Kresten Skjödt, Head of Retail
kskj@hummel.dk

Information om Hummel

Hummel
Balticagade 20

Med en arv, som går helt tilbage til 1923, har hummel en lang tradition for at designe sportstøj, træningstøj, sko, børnetøj og babytøj. Med udgangspunkt i den danske designtradition arbejder vores designere med rene linjer mixet med en forkærlighed for retro look og stærke farvekombinationer. Det resulterer i et unikt mix af helt nye sporty designs til både børn, herrer og damer. Alt sammen med fokus på funktionalitet og bevægelighed, så du får den bedst mulige komfort.