Hop på DI-bussen med lokale politikere og virksomhedsledere, når den besøger Bornholm

Virksomheder og erhvervspolitik - hvad har det med kommunalvalg at gøre? Tag med og få svaret, når DI Bornholm inviterer kandidaterne til kommunalbestyrelsen til at møde de lokale virksomheder på Bornholm.

Pressen inviteres med på:

DI Bornholmsbustur for lokale kandidater til kommunalvalget

Vi kører fra Velkomstcentret, Nordre Kystvej 3 (P-plads) i Rønne tirsdag den 7. november 2017 kl. 8.00.

Se programmet i vedlagte pdf.

På turen besøger vi virksomhederne Ole Almeborg A/S og Beck Pack Systems A/S til rundvisninger og dialog om erhvervsvilkårene på Bornholm. Det er en både vigtig og nødvendig dialog, for et godt samarbejde mellem erhvervslivet og politikerne er afgørende, hvis Bornholms Regionskommune også i fremtiden skal have råd til at give borgerne den bedste service i de børnehaver, skoler og ældrecentre, som bliver ivrigt debatteret i valgkampen frem mod kommunalvalget den 21. november.

Vækst og investeringer kommer med stærke konkurrencedygtige virksomheder, der skaber arbejdspladser i kommunen. Og politikerne kan gøre en stor forskel lokalt ved at sørge for, at virksomhederne får en god service, når de henvender sig på kommunekontoret, og at de har gode muligheder for at få de medarbejdere, de har brug for.

Det er emner, som vil blive taget op i DI-bussen og ude på virksomhederne, når virksomheder her fra Bornholm møder de lokale politiske kandidater.

For tilmelding og yderligere oplysninger kontakt konsulent Mette Høst, e-mail meho@di.dk, tlf.: 6133 0183 eller pressekoordinator Helen Jensen, heje@di.dk, tlf.: 2124 4702.

Konsulent Mette Høst
Mail: meho@di.dk

Satsning til lands, til vands og i luften udløser initiativpris til Bornholms Elektromotor31.10.2018 11:30pressemeddelelse

Bornholm er bedst øst for Storebælt: Samarbejde om medarbejdere giver pote3.9.2018 21:30pressemeddelelse