Henrik Artmann er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Kolding

52-årige Henrik Artmann er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Kolding. Prfoto

Nyt job: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en dreven rådgiver i afdelingen på Buen i Kolding. Det er 52-årige Henrik Artmann, som har arbejdet i finanssektoren siden 1991. Senest i Spar Nord Bank - en afdeling, han selv var med til at etablere i 2005.

Men nu er det altså kunderne i Middelfart Sparekasse, som kommer til at få gavn af Henrik Artmanns store viden om privatøkonomi, bolig, investering og pension efter mere end tre årtier som rådgiver.

- Jeg valgte Middelfart Sparekasse, fordi flere medarbejdere, som jeg tidligere har arbejdet sammen med, har anbefalet sparekassen som en god arbejdsplads. Jeg holder meget af den personlige kontakt med kunderne og er taknemmelig for at kunne give økonomisk sparring i både medgang og modgang, siger Henrik Artmann, som på nær en enkelt afstikker til Fredericia har haft sit arbejdsliv i Kolding, hvor han også har boet siden 1993.

Han bor i dag centralt i byen med familien og nyder både Koldings natur og mange kulturelle tilbud.

I fritiden er det ikke utænkeligt, at Henrik Artmann kan findes på en af de lokale cafeer eller på stadion med familie og venner. Derudover er han meget aktiv i Skakklubben Springeren, hvor han også er med i bestyrelsen.

Pernille Lykkegaard Tolstrup er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Vejle23.1.2023 14:38:22 CET | Pressemeddelelse

Nyt job: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Vejle. Det er 36-årige Pernille Lykkegaard Tolstrup, der kommer fra en stilling som rådgiver i Jyske Bank i Horsens. Pernille Lykkegaard Tolstrup er imidlertid ikke nogen fremmed i Middelfart Sparekasse, hvor hun arbejdede fra 2005 til 2016. Først som elev og senere som rådgiver. Og nu er hun altså med egne ord vendt hjem til sparekassen, hvor hun skal arbejde som rådgiver for privatkunder. - Det bedste ved jobbet som rådgiver er, at man kommer tæt på kunderne og kan hjælpe dem med at finde de bedste løsninger og nå i mål sammen. Samspillet og den gensidige tillid, der opstår, er meget vigtig for mig. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi der er et stærkt sammenhold, som jeg glæder mig til at være en del af igen. Jeg arbejdede her fra 2005 til 2016, så nu er jeg vendt hjem og glæder mig til at møde både nye og tidligere kolleger, siger Pernille Lykkegaard Tolstrup. Hun har boet i Vejle siden 2010 o

Nanna Dahlbom Elmbjerg er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Odense23.1.2023 14:33:43 CET | Pressemeddelelse

Nyt job: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Odense. Det er 34-årige Nanna Dahlbom Elmbjerg, der kommer fra en stilling som seniorprivatrådgiver i Nykredit, hvor hun har arbejdet siden 2010. For fremtiden får hun sin daglige gang i Middelfart Sparekasse på Dalumvej i Odense, hvor hun skal skal arbejde som rådgiver for privatkunder. - Jeg vil gerne have en god relation til mine kunder, og jeg brænder for at optimere den enkelte kundes økonomi, så de kan få deres ønsker og drømme opfyldt. Det er vigtigt for mig at give mine kunder tryghed til at træffe de rigtige økonomiske beslutninger for netop dem og deres familie. Derfor har jeg valgt at arbejde i Middelfart Sparekasse, hvor jeg kan komme endnu tættere på mine kunder. Sparekassen har en god og troværdig plads i markedet, og den enkelte kunde er altid i centrum, og det kunne jeg godt tænke mig at være en del af, siger Nanna Dahlbom Elmbjerg, som allerede bor i Odense. Det har hun gjort siden 2015