Helle Petersen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse

36-årige Helle Petersen, Fredericia, er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse. PR-foto

Nyt job: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i hovedsædet i Middelfart. Det er 36-årige Helle Petersen, som kommer fra en stilling i Nordea i Haderslev.

Hun stammer oprindeligt fra Faxe på Sjælland, men har i de seneste fem år boet i Fredericia sammen med sin kæreste. Så der bliver ikke langt til jobbet i sparekassens hovedsæde i Havnegade 21.

- Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi det er et pengeinstitut, som kender deres kunder og er til stede i lokalområdet. Jeg kan godt lide at være i direkte dialog med kunderne og hjælpe dem med at optimere økonomien og få deres mål og drømme til at gå i opfyldelse. Og så er det desuden vigtigt for mig, at sparekassen lægger vægt på de ansattes trivsel, siger Helle Petersen.

Fritiden bruges ofte med familie og venner, og så nyder Helle Petersen gerne naturen i området eller kaster sig over en god bog. Hun går heller ikke ad vejen for at rejse ud og opleve verden.

Middelfart Sparekasse bliver sponsor for frivilligheden på Jelling Musikfestival16.5.2022 13:52:18 CEST | Pressemeddelelse

Tusindvis af frivillige er hvert år med til at skabe Jelling Musikfestival. De udgør ifølge festivaldirektør Line Mosfelt ”Jellings” hjerte, og nu har festivalen for første gang nogensinde indgået et partnerskab omkring frivilligheden. Middelfart Sparekasse har doneret 150.000 kroner, som festivalen skal bruge til at gøre det endnu mere attraktivt at melde sig under frivillighedens faner.

Sebastian S. Thagesen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse11.5.2022 14:31:25 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til 32-årige Sebastian Sundahl Thagesen, som kommer til at få sin daglige gang i hovedsædet i Middelfart. Han kommer til sparekassen fra Jyske Bank i Odense, hvor han har været elev og senere rådgiver. Sebastian S. Thagesen bor i Odense med sin kæreste, men tilknytningen til det vestfynske og Føns, hvor han er født og opvokset, er høj. Som så mange andre unge i oplandet til Middelfart, har Sebastian S. Thagesen gået på Middelfart Gymnasium og desuden spillet fodboldbold i både Strib og Middelfart. I Middelfart Sparekasse kan Sebastian S. Thagesen se frem til at arbejde med rådgivning af privatkunder med mindre erhverv. Om sit valg af ny arbejdsplads siger den 32-årige rådgiver: - Middelfart Sparekasse har altid været byens bank og gjort meget for lokalområdet. Derudover har den et ry for at være en rigtig god arbejdsplads – og det har jeg også fået at vide igennem flere kanaler. Så det har faktisk altid været en drøm på et tidspunkt at ve

Heidi Skibsted Borup er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Vejle11.5.2022 14:23:47 CEST | Pressemeddelelse

Navne: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en erfaren dame i afdelingen i Vejle. Det er 51-årige Heidi Skibsted Borup, som kommer fra en stilling i Vestjysk Bank og kender branchen særdeles godt. Hun startede som elev i Jelling Sparekasse i 1989 og har og har arbejdet som rådgiver for privatkunder lige siden. Og nu er det altså kunderne i Middelfart Sparekasse, som får gavn af Heidi Skibsted Borups erfaring inden for rådgivning om bolig, investering og pension. - Det bedste ved jobbet som rådgiver er, at jeg kommer tæt på mine kunder. Det er spændende at hjælpe med de behov, de nu måtte have, og jeg lægger stor vægt på, at vi sammen kommer i mål og finder de bedste løsninger. Den gensidige tillid, der opstår, er for mig meget vigtig. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi jeg kan identificere mig med sparekassens værdier. Og så har jeg mange tidligere kolleger, som arbejder her – og de har kun haft gode ting at sige om sparekassen som arbejdsplads, siger Heidi Skibsted Bor