Heldig Lotto vinder løber med 15 millioner

Der er mange, der drømmer om at vinde den store gevinst, og for en færing gik drømmen i dén grad i opfyldelse lørdag aften.

15.000.000 kr. Så mange penge, kan en heldig vinder fra Færøerne se frem til at få ind på kontoen. Den nybagte millionær ramte nemlig de rigtige syv vindertal, hvilket har udløst præmien med den store milliongevinst. Vinderkuponen er købt hos Kiosk Activ, J.C. Svabosgøte 54 i Thorshavn.

”Vi må håbe, at den heldige vinder har tjekket sin kupon lørdag aften og ved, at de kan se frem til en præmie på 15 millioner kroner. Med sådan en gevinst kan man udleve mange af sine drømme og gøre dagligdagen en del sjovere. Der skal lyde et kæmpestort tillykke herfra”, siger Pernille Mehl, direktør i Danske Lotteri Spil.

Færingen er ikke den eneste, der har noget at glæde dig over, denne lørdag aften.

En Plus-abonnent fra Århus Kommune har vundet en million kroner på Millionærgarantien fra Lotto, hvor man bliver millionær, selvom man har nul rigtige. Det samme har en vinder, der har købt sin kupon i stationskiosken i Frederiksværk. Sidstnævnte har desuden vundet to ekstragevinster på Joker, så den samlede gevinst lyder på 1.000.219 kr.

Danske Spil har endnu ikke talt med vinderne, men ønsker dem et stort tillykke.

Denne uges vindertal:
1, 2, 6, 8, 11, 28, 33

Tillægstal:

Danske Spil: FCM ender sidst i Gruppe D21.10.2020 09:48:09 CESTPressemeddelelse

FC Midtjylland starter onsdag aften klubbens første Champions League-eventyr nogensinde. Ulvene lægger ud hjemme mod italienske Atalanta i turneringens Gruppe D, som foruden de to hold tæller Ajax og Liverpool. FCM var i fjerde seedningslag i lodtrækningen, og Danske Spil vurderer, at det danske mandskab får svært ved at bryde den seedning og slutte højere end sidstepladsen. - Selvom det her FC Midtjylland hold ligner et hold, der er klar til europæisk fodbold på højeste hylde, så er det bare modstand af ypperste kaliber, de er oppe mod her. Vi tror, de ender sidst i gruppen, siger Peter Emmike, oddsansvarlig hos Danske Spil. I onsdagens hjemmekamp mod Atalanta er italienerne store favoritter. Oddset på udesejr er 1,55, mens oddset på hjemmesejr er 5,70. - Atalanta er en stor mundfuld. Det er et af Europas bedste angrebshold. De har allerede scoret 14 gange i de første fire kampe i Serie A i denne sæson, og i sidste sæson scorede de hele 98 gange i ligaen, endte treer og kom også i kva

Kokain og kaos – et ærligt og unikt portræt af fodboldspilleren Ken Ilsø19.10.2020 13:17:56 CESTPressemeddelelse

Den 27. januar 2019 får 32-årige Ken Ilsø et opkald, der ændrer hans karriere. Han er testet positiv for stoffet benzoylecgonin, som findes i kokain. Ken er på daværende tidspunkt professionel fodboldspiller i den australske klub Adelaide United. Bag ham ligger en blandet karriere,hvor han b.la. har været talent i hollandske Heerenveen, Superligaprofil i SønderjyskE, udtaget til landsholdet, problembarn i Bundesligaen og kæmpe stjerne i malaysisk fodbold. Da Ken Ilsø afslutter opkaldet, ved han, at hans karriere er slut. Han får en dopingkarantæne på to år, hvilket betyder, at han intet må have med officielle sports- eller idrætsforeninger at gøre. Han må ikke engang have et fitness-abonnement. I podcasten ’Friløber’ folder Ken Ilsø sin historie ud over seks afsnit. Det er et unikt og ærligt indblik i de op- og nedture en professionel fodboldspiller kan komme til at opleve i løbet af karrieren. Ken inviterer os ind i omklædningsrummet, tager os med på nogle af verdens største stadions