Tivoli A/S

Grease sælger billetter

Allerede 3 måneder før premieren på Grease har den legendariske musical med blandt andet Vild-med-Dans-vinderen Silas Holst og sangerinden Anna David på rollelisten solgt knap 20.000 billetter. Derfor forlænges spilleperioden nu med endnu 12 forestillinger, frem til 1. april. Grease har premiere i Koncertsalen i Tivoli fredag den 24. februar 2012.

Der findes næppe nogen anden nyere musical, der som Grease har begejstret danske musicalfans. Og nu kommer så nutidens bud på klassikeren, anført af dansk underholdnings største unge stjerner: Anna David, Sonny Fredie Petersen, Silas Holst, Joey Moe, Vicki Berlin og mange flere. Det bliver nostalgi og rå energi for fuld udblæsning i en helt ny dansk oversættelse og scenografi.

I samarbejde med The One and Only Company er Tivoli godt i gang med at markere sig som en ny stærk spiller på den danske musicalscene i København. Lige nu spiller Elsk mig i nat X-mas i Koncertsalen i Tivoli, og her har over 30.000 allerede sikret sig billet til at se Annette Heick, Szhirley, Jimmy Jørgensen m.fl. fyre den af til alle de gode gamle hits fra de glade 80'ere tilsat masser af julestemning og hits fra de kendte juleklassikere.

Læs mere på: www.alletidersmusicals.dk

Billetbestilling til Grease på Tivolis Billetcenter tlf.: 33 15 10 12 og BILLETLUGEN. dk

Medvirkende:
Anna David, Sonny Fredie Pedersen, Silas Holst, Julie Steincke, Joey Moe, Vicki Berlin, Nastja Arcel m.fl.

Koreografi og instruktion: Tim Zimmermann

Dialog-instruktion: Kenneth Kreutzman

Kapelmester: Joakim Pedersen

Lysdesign: Frank Beck

Kreativ Producer: Thomas Langkjær

Executive Producer: Jesper Winge Leisner

Spilleperiode: 24.februar - 1. april 2012

Spilletider: Onsdage-fredage: Kl. 19.30, lørdage kl. 15.00 og 19.30 og søndage kl. 16.00

Billetpriser: Kr. 365-625 DKK

Vedhæftet pressefoto af Silas Holst (Robin Skjoldborg)

Charlotte Kany
Pressemedarbejder / Press Officer
Kommunikation & Underholdning
Vesterbrogade 3, 1630 København V
Telefon: +45 33 75 04 32 Mobil: +45 22 23 74 32
e-mail: chka@TIVOLI.DK   www.tivoli.dk

Grease_2
Grease_1
Grease_2
Grease_1 Grease_2

Information om Tivoli A/S

Tivoli A/S
Vesterbrogade

Følg pressemeddelelser fra Tivoli A/S

Flere pressemeddelelser fra Tivoli A/S

Tivoli satser på musikken i 201221.2.2012 09:42:27 CET | Pressemeddelelse

I 2012 bruger Tivoli over 50 mio. kr. på kulturelle tilbud, der spænder fra alt fra rock, jazz, ballet, børnemusik, verdensmusik til live klassiske koncerter på Plænen. Det sker alt sammen, når Tivoli tager hul på sommersæsonen 2012, hvor der bliver indført en ny musikuge, der sikrer plads til flere musikalske genrer i respekt for Havens historie gennem 168 år. Strukturen for den nye musikuge har til formål at give gæsterne et bedre overblik over Havens voksende kulturudbud og træder i kraft fra 12. april.

Brdr. Price åbner restaurant i Tivoli31.1.2012 14:34:57 CET | Pressemeddelelse

Adam og James Price og deres samarbejdspartnere fra Dragsholm Slot har netop indgået aftale med Tivoli om at åbne restaurant i lokalerne i Glassalen, som tidligere rummede The Paul. Restauranten, der slår dørene op på Tivolis åbningsdag d. 12. april, kommer til at byde på de bedste, danske smørrebrød til frokost og livretter fra det klassiske, danske køkken om aftenen. ”Da Tivoli henvendte sig og tilbød os de fantastiske lokaler i Glassalen og nogle fornemme muligheder, var det svært at holde ideerne og begejstringen tilbage. Det giver utrolig god mening for os at indlede et samarbejde med Tivoli – ikke mindst da Price-familien har mere end 160 års historie til fælles med Haven. Det var sådan set Tivoli, der udkonkurrerede vores forfædres teater på Vesterbrogade i 1840’erne. Pricerne rykkede dengang med ind i Carstensens Tivoli og blev stjerner på Pantomimeteatret. At vi nu åbner restaurant i Haven næsten 170 år efter, kan ses som et udtryk for samme ræsonnement: