Gratis workouts frem mod CPH Half

Hvis du allerede nu ved, at du skal løbe CPH Half, eller hvis du overvejer det, så kan du få trænet og hente inspiration og motivation, når arrangørerne sammen med Zalando og FitLiving byder på fire gratis workouts.

CPH Half er en stor fest, og nu bydes der på gratis fællestræning i samarbejde med Zalando og FitLiving.

Den 21. juni klokken 17.30 på Østerbro Stadion åbner CPH Half, Zalando og FitLiving dørene til den første af i alt fire gratis workouts. Her bliver der rig mulighed for at træne sammen med andre under kyndig vejledning fra Sara Jin Schmidt fra FitLiving og Sidsel Godsk, mens tidligere fodboldspiller Christian Poulsen vil være med ved en senere workout.

"Som en del af vores nye samarbejde med Zalando har vi belsuttet, at vi vil arrangere fire gratis workouts. Det må ikke forveksles med de gratis fællestræninger, vi arrangerer sammen med Nordea-fonden, for idéen med disse workouts er, at vi gerne vil skabe et inspirationsunivers og et træningsmiljø omkring CPH Half, hvor man både kan træne med og hente en masse inspiration. Vi håber selvfølgelig, at denne mulighed kan få endnu flere i gang med at løbe, og man er selvfølgelig også velkommen, selvom man ikke skal løbe CPH Half," siger Dorte Vibjerg, direktør i Sparta.

Copenhagen Half Marathon løbes den 16. september, og de fire workouts er fordelt således, at den første finder sted den 21. juni, den næste den 19. juli, så den 15. august og afslutningsvis den 5. september. Alle gange er det fra 17.30 - 19.00 på Østerbro Stadion.

Der kan læses mere om de fire workouts her.

Arrangører af CPH Half

Dansk Atletik Forbund og Sparta Atletik & Motion

Bidragsyder

Nordea-fonden

Primær sponsor

Zalando

Partnere

Sport Event Denmark, Københavns Kommune, Frederiksberg Kommune og Wonderful Copenhagen.

Sponsorer

Nike, High5 og BMW

CPH HALF en folkefest med historisk hurtige tider16.9.2018 15:06pressemeddelelse

Der var lagt op til et brag af en søndag, da løbere i København stillede til start ved CPH Half. I Berlin var verdensrekorden på den dobbelte distance netop blevet slået samme dag, og ruten i København er notorisk hurtig. Ved CPH Half bet blev til europæisk rekord for kvinderne til Sifan Hassan i tiden 1:05,15, mens Daniel Kipchumba vandt for herrerne i tiden 59.06. Ikke færre end otte mænd kom under en time på de 21,1 km