Gitte Bylov Larsen bliver ny social- og sundhedsdirektør i Gladsaxe
25.6.2021 14:11:22 CEST | Gladsaxe Kommune | Pressemeddelelse

Gladsaxe Kommune har netop ansat den 44-årige Gitte Bylov Larsen som ny social- og sundhedsdirektør.
Gitte Bylov Larsen kommer fra en stilling som områdechef for Social- og Sundhed i Rudersdal Kommune. Her har hun de seneste seks år blandt andet stået i spidsen for en omorganisering af det samlede voksenområde. Målet var at skabe en åben og inddragende organisation, som arbejder for at skabe sammenhængende borgerforløb med udgangspunkt i den enkelte borgers behov. Før det var hun i 10 år leder og kontorchef i Socialforvaltningen i Københavns Kommune og har også tre års erfaring som fuldmægtig i Kriminalforsorgen.
Gitte Bylov Larsen er uddannet Cand. Scient. Pol. fra Københavns Universitet. Hun bor i Rødovre sammen med sin mand og har tre døtre på 17, 14 og 9 år.
Gitte Bylov Larsen tiltræder stillingen den 1. august.
Kontakter
Kommunikationschef Ulla Baden, mobil: 22 76 56 22 eller mail: ulla.baden@gladsaxe.dk
Billeder

Information om Gladsaxe Kommune
Gladsaxe er den første kommune i Danmark, der indarbejdede FN’s verdensmål i sin kommunestrategi. Med verdensmålene som ramme arbejder Gladsaxe for social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed samt en grøn omstilling. Det gør vi, fordi vi ønsker at gøre en forskel lokalt, der bidrager til en bæredygtig udvikling globalt. Gladsaxe Kommune har ca. 69.000 indbyggere og grænser op til København, Gentofte, Lyngby-Taarbæk, Furesø og Herlev kommuner.
Du kan læse mere om Gladsaxe Kommune på gladsaxe.dk.
Følg pressemeddelelser fra Gladsaxe Kommune
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Gladsaxe Kommune
Nyt samarbejde mellem SOSU H og Gladsaxe Handicaptilbud styrker kobling mellem teori og praksis15.6.2026 09:09:29 CEST | Pressemeddelelse
Gladsaxe Handicaptilbud og SOSU H har indgået et nyt samarbejde, der styrker koblingen mellem teori og praksis for grundforløbselever. Eleverne fra SOSU H besøger forskellige botilbud og får erfaring med arbejdet med borgere med udviklingshandicap, psykiske lidelser og komplekse støttebehov.
Danmarks første bæredygtige buslæskærm ligger i Gladsaxe15.6.2026 07:51:43 CEST | Pressemeddelelse
Gladsaxe Kommune har netop indviet Danmarks første bæredygtige buslæskærm i træ, med solpaneldrevet digital infoskærm og levende tag.
GoMonkey Cave Gladsaxe tager stort skridt mod en åbning11.6.2026 12:46:50 CEST | Pressemeddelelse
Udviklingen af området ved den gamle skøjtehal i Gladsaxe er i fuld gang. Caféen, der bliver et fælles mødested for alle omkring Idrætsanlæggene, åbner på lørdag. Du kan allerede nu booke tid i GoMonkey Cave, der åbner 1. august.
Invitation til indvielse af Danmarks første bæredygtige buslæskur10.6.2026 14:00:00 CEST | Presseinvitation
Onsdag den 10. juni kl. 14 indvier Gladsaxe Kommune og Bauer Media Outdoor (tidligere Clear Channel Danmark) officielt Danmarks første Milestone buslæskærm, som er en ny generation af buslæskure.
Sund økonomi og høj anlægsaktivitet i Gladsaxe2.6.2026 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Sådan lyder hovedoverskrifterne i Årsrapporten for 2025, som er blevet behandlet af revisionen og fremlagt af borgmester Serdal Benli på byrådsmødet torsdag 27. maj 2026.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum
