GF Forsikrings bestyrelse har konstitueret sig

På den årlige generalforsamling i GF Forsikring a/s var der genvalg til alle opstillede kandidater. Bestyrelsen har efterfølgende konstitueret sig med Mattias Andersen som fortsættende næstformand.
Bestyrelsen i GF Forsikring består nu af (fra venstre) Susanne Herzum (medarbejderrepræsentant), Michael Nørrung (medarbejderrepræsentant), Mette Vinther Skriver (GF Aarhus), Lykke Outzen (GF Østsjælland), Mattias Andersen (næstformand), Christian Juul Thaarup (GF Nord), Torben B. Pedersen (bestyrelsesformand), Henrik Sangild (medarbejderrepræsentant), Christian Bigandt Nielsen (GF Vestsjælland), Claus Nielsen (medarbejderrepræsentant), Gunnar Hansen (GF Sønderjylland) og Helle Okholm (eksternt medlem) (Foto: GF Forsikring/Erik Høirup)

Der er nu sat navne på GF Forsikrings bestyrelsesmedlemmer i det kommende år. Bestyrelsesmedlemmerne afgår efter tur og vælges for en toårig periode. I år genopstillede Helle Okholm (uafhængigt medlem), Mette Vinther Skriver (GF Aarhus), Christian Bigandt Nielsen (GF Vestsjælland) og Christian Juul Thaarup (GF Nord). De opnåede alle genvalg. Bestyrelsen har konstitueret sig med Mattias Andersen (GF Fyn) som næstformand.

Det oplyser bestyrelsesformand Torben B. Pedersen.

Bestyrelsen består nu af Susanne Herzum (medarbejderrepræsentant), Michael Nørrung (medarbejderrepræsentant), Mette Vinther Skriver (GF Aarhus), Lykke Outzen (GF Østsjælland), Mattias Andersen (næstformand), Christian Juul Thaarup (GF Nord), Torben B. Pedersen (bestyrelsesformand), Henrik Sangild (medarbejderrepræsentant), Christian Bigandt Nielsen (GF Vestsjælland), Claus Nielsen (medarbejderrepræsentant), Gunnar Hansen (GF Sønderjylland) og Helle Okholm (eksternt medlem)

Som suppleanter til bestyrelsen blev Niels-Henrik Hedegaard (GF Grænsen), Rune Jönsson (GF Kommunal), og Lars Balslev (GF Nordsjælland/Storkøbenhavn) valgt.

Sådan er udvalgene sammensat

Bestyrelsen har desuden udpeget følgende udvalgsmedlemmer:

Revisionsudvalget: Helle Okholm, Torben B. Pedersen, Mattias Andersen og Christian Juul Thaarup. Risikoudvalget: Helle Okholm, Torben B. Pedersen, Mattias Andersen og Christian Juul Thaarup.

Vækst- og Klubudvalget: Lykke Outzen, Christian Bigandt Nielsen, Christian Hermansen og Rune Jönsson.

Erhvervsudvalget: Gunnar Hansen, Torben B. Pedersen, Mette Vinther Skriver, Knud Mikkelsen og Niels Henrik Hedegaard.