GF Forsikring vender tilbage til Thisted

Efter et års fravær i Thisted, vender GF Skive, Thy og Mors nu tilbage til den smukke havneby og kommer igen tæt på byens borgere med deres spritnye kontor midt på havnen.
Det er lige her på havnen i Thisted, at GF Skive Thy og Mors rykker ind i løbet af maj. (Foto: GF Forsikring)

Det er efterhånden et år siden, at GF Skive, Thy og Mors lukkede sit gamle kontor i Thisted og for en stund forlod byen. Nu er de tilbage. Om kort tid rykker GF Skive, Thy og Mors nemlig ind i et nyt domicil på Havnetorv 1.

– Vi har egentlig hele tiden haft planer om at vende tilbage til Thisted. At det lige bliver nu, skyldes både, at de rigtige lokaler er ledige, og at vi har oplevet stor opbakning fra thyboerne i det seneste år, siger afdelingschef hos det medlemsejede GF Skive, Thy og Mors, Lasse Rytter Leander og fortæller, at det nye kontor indrettes i lokalerne, hvor Telenor tidligere havde til huse.

– Det er en meget synlig adresse for enden af gågaden og lige midt i byens nerve. Derfor er det også oplagt, at vi benytter placeringen til at agere udadtil i bybilledet. Eksempelvis med stande på torvet, hvor vi i ny og næ vil invitere byens borgere på en snak krydret med lidt godt til ganen. Åbenhed og synlighed er en klar strategi hos GF, så derfor er det vigtigt for os med en central placering i bybilledet, fortæller afdelingschefen.

Fire medarbejdere med fast base i Thisted
I øjeblikket er håndværkerne i fuld gang med at renovere lokalerne, så de bliver klar til at give GF Skive, Thy og Mors en god og solid base i Thisted. Her bliver der masser af plads til personlige samtaler med klubbens lokale medlemmer og nye potentielle kunder.

– Vores nye kontor bliver på cirka 100 kvadratmeter og bliver daglig arbejdsplads for tre rådgivere og en enkelt assurandør, fortæller Lasse Rytter Leander. Han slår videre fast, at GF Forsikring med genåbningen også efterkommer et bredt ønske hos de lokale medlemmer.

– Vi har fået rigtig mange opfordringer til igen at åbne i Thisted. Det tager vi som et kompliment og som et tydeligt eksempel på den medlemsindflydelse, der er i både GF Skive, Thy og Mors og i hele GF Forsikring. Derfor er det også vigtigt, at vi er repræsenteret i en regional hovedby som Thisted, forklarer Lasse Rytter Leander.

Åbent for alle
Netop åbenheden kommer ifølge afdelingschefen også til at spille en stor rolle i det nye kontor. Kontoret bliver nemlig indrettet med en lille lounge, hvor både gamle, nye og potentielle medlemmer kan få sig en god kop kaffe eller te.

– Alle er velkomne indenfor. Man behøver såmænd ikke være medlem for at kigge forbi. Vi møder gerne både høj og lav til en snak om forsikring, fodbold eller alt mulig andet. Og så glæder vi os bare til igen at være repræsenteret med en fast adresse i Thisted. Vi har rigtig mange medlemmer i området, og vi er glade for at vi nu igen kan betjene dem fra et lokalt kontor, siger Lasse Rytter Leander.

Der er endnu ikke sat en præcis dato på åbningen af det nye kontor, men det bliver formentlig i begyndelsen af maj.

GF Skive, Thy og Mors' nye kontor i Thisted har en helt central placering på havnen - lige for enden af gågaden. (Foto: GF Forsikring)