Gaveinspiration: Juleindkøbene i 2020 bliver i høj grad online på grund af Covid-19

Julen nærmer sig, og det betyder også, at det er ved at være tid til, at årets julegaver skal købes ind. I år kommer hele dette julegaveræs dog til at foregå en del anderledes for mange, da den verdensomspændende pandemi netop gør, at man helst ikke skal forsamle sig alt for mange mennesker på lidt plads.

Derfor vil store dele af årets julegavekøb sandsynligvis også kommer til at foregå på nettet, da man her ikke skal bekymre sig om at holde afstand og lignende. Og så er der desuden en masse gaveinspiration og gaveideer at finde, når man køber gaverne på nettet.

Vi ser allerede nu en del mere trafik fra gavesøgende danskere på vores gaveportal, og vi hører det samme for vores partnerbutikker i alle brancher og nicher. Julehandlen ser ud til at slå alle rekorder i 2020 og alle der forhandler varer online er i gang med at forberede sig på det store julegave-rykind,” udtaler Mads N. fra gaveportalen Giftify.

Man skal holde afstand

Den primære grund til, at det er en god idé at overveje at købe julegaverne på nettet i år, er selvfølgelig, at det er vigtigt, at man tager regeringens krav om at holde afstand seriøst. Corona-situationen er anderledes, end den har været tidligere, men det betyder ikke, at man ikke skal tage det seriøst.

Og hvis man har muligheden for at få ordnet flere ting hjemmefra, er det en super god idé. For især op til jul vil der helt sikkert være en masse mennesker, som samler sig i butikkerne for at købe gaver, og det kan man ikke ligefrem sige er super forsvarligt i forhold til Corona. Så prøv så vidt muligt at få julegavehandlen klaret fra computeren.

Mange muligheder på nettet

Udover at det rent sundhedsmæssigt er bedst, hvis man i år køber de fleste af gaverne på nettet, så er der også bare super mange gaveideer at finde online. Når man går rundt i de fysiske butikker, er det bedst, hvis man på forhånd har en idé om, hvad det er, man skal have købt, så man ikke skal stå og finde på gaveideer i sidste øjeblik.

Når man køber gaverne på nettet, har man mulighed for at kigge på en masse forskellige ting, og derudover skal man ikke til at lave en tur ud af at tage ind til byen for at købe gaver. Når man får det overstået på computeren går det hele utroligt hurtigt.

Gaveideer og gaveinspiration i en svær tid

Selvom det er en underlig tid, vi alle sammen befinder os i, så betyder det selvfølgelig ikke, at vi ikke skal nyde de glæder, der er i hverdagen - især op til jul. Der skal ligesom de andre år købes julegaver til dem, man holder af, og fordi det har været et lidt hårdt år, kan man jo gøre noget ekstra for at give nogle super gode gaver,

Her kan du med fordel sætte dig med din computer og finde nogle helt perfekte gaveideer, så modtagerne af dine gaver måske for en kort stund kommer til at glemme, hvad der sker ude i verden, og for et øjeblik nyder den hyggelige tid.

Gør dig klar til designskolen med et efterskoleophold i Vejle17.6.2021 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Af Mikkel Preisler På vegne af : Efterskolen for Gastronomi, Musik & Design Nu har du muligheden for, at forbedrede dig til mad og designskolen på et efterskoleophold i Vejle. Mange unge drømmer om muligheden for, at komme ind på designskolen enten i København eller Kolding. Det er dog virkelig vanskeligt at blive optaget. Derfor kan du nu forbedre dine chancer med design og mode som linjefag på skolen for i Vejle.

kERP – Lille dansk bogføringsprogram, som tager kampen op med de store6.6.2021 16:56:52 CEST | Blog

Af Mikkel Preisler Bogføring skal være en effektiv, overskuelig og sikker aktivitet i enhver virksomhed uanset størrelse og brancheområde. For mange nyopstartede enkeltmandsvirksomheder bliver bogføringen udført af ejeren selv. Her er der brug for et stærkt program, der er gennemskueligt, og som kan håndtere vækst i virksomheden, og som er intuitivt bygget op. Danmark har fået et nyt bogføringsprogram – kERP – der giver konkurrence til de eksisterende spillere på området. Det er skabt med fokus på dine behov som virksomhedsejer, og det giver dig alle de egenskaber og funktioner, som du kender fra nogle af de største bogføringsprogrammer.