Gaspejse er populære hos danskerne som aldrig før

Tag hyggen og varmen fra en ganske almindelig brændeovn og kombinér den med et ønske om mindre forurening. Så får du en gaspejs, der er et moderne og mere miljøvenligt alternativ til opvarmning af hjemmet. En gaspejs skaber både hygge og varme, og det er noget, der har vundet frem hos den danske forbruger.

Passer perfekt ind i det moderne hjem

Det er de færreste, der ikke føler hygge ved at tænde op i brændeovnen på en vinterdag. Den knitrende ild giver både varme, samtidig med at den også skaber en dejlig hjemlig atmosfære.

Til gengæld er det ikke særligt godt for miljøet at smide en tændstik i sin brændeovn og den kan tilmed skabe et værre svineri i stuen, hvis indholdet fra askeskuffen kommer til at fyge rundt. Har man en gammel model, så skal det også siges, at det kan være svært at styre temperaturen og bevare et godt indeklima. Det bliver let alt for varmt og tørt, når der tændes op, for derefter at blive alt for koldt, hvis ikke ilden holdes tilstrækkeligt i gang.

Det slipper man for med det mere moderne alternativ fra PhillipPejse's gaspejse. Med et stilrent design der er lavet lige til at passe ind i det moderne hjem, er der mange danskere, der med stor tilfredshed har fået en gaspejs installeret derhjemme.

Varme med et klik

I modsætning til den traditionelle brændeovn der kræver lidt håndelag for at blive startet op, så kan en gaspejs betjenes af de fleste. Ved hjælp af en tilhørende fjernbetjening eller en app på telefonen skrues der let både op og ned for den hygge og varme, som en gaspejs leverer.

Erfarne installatører oplyser, at en gaspejs afgiver den samme mængde varme som en traditionel brændeovn. Den er blot meget nemmere at styre. Det synes den almene dansker særligt godt om, hvilket også giver store positive udsving i gaspejsens popularitet.

Sviner ikke

Gaspejse fås i mange forskellige designs, der passer ind i ethvert moderne hjem. Med glaskig til den harmoniske flamme på de fleste modeller, så er der nærmest garanti for, at hyggen spreder sig i stuen, når gaspejsen tændes.

Og er du en af de danskere, der har taget imod den gasdrevne pejs med åbne arme, så er der ingen sure pligter, der afbryder din hyggestund. Der er nemlig ingen rengøring forbundet med at have en gaspejs derhjemme.

For mere info kontakt marketingkonsulent Jonas Holm
+45 31 10 13 79 | Jh@jonasholm.dk

2021 bliver endnu et godt filmår13.1.2021 15:53:59 CETPressemeddelelse

Der er ingen tvivl om, at der er nogle årstal, som huskes tydeligere end andre, når det kommer til filmverdenen. Hvis der er tale om et godt film år, er der også spændende prisuddelinger og gode biografbesøg at nyde. Derfor er det også godt at forberede dig på det kommende års film. Hvad har du at glæde dig til som publikum i 2021? Her er samlet nogle af de film, som du kan forvente at finde på lærredet i biografen eller på fjernsynet derhjemme i det nye år. Der er blandt andet tale om efterfølgere af både ældre film og animationsfilm, en genindspilning af en klassiker og et helt nyt kærlighedsdrama.

2021's boligtrend - Få styr på din indretning5.1.2021 15:21:08 CETPressemeddelelse

Hvis du vil have det bedste nytår, så kan det være nødvendigt at ændre den måde dit hus eller dit værelse er indrettet på. Den måde man indretter sit hus på, kan nemlig have en stor indflydelse på, hvordan man egentlig har det. For at få noget nyt ind i året 2021, kan man få meget glæde af at bringe noget nyt ind i hjemmet. Hvis du kunne tænke dig at vide mere om, hvordan du kan gøre det i dit eget hjem, så kan du læse med her, og få nogle fantastiske ideer til, hvad du kan tilføje.