Salling Group

Fuld fart på Tinka-nissehuen i Salling Group

Del
Bilka, føtex og BR oplever stor efterspørgsel på de populære Tinka-nissehuer, der sælges i forbindelse med årets TV2-julekalender, hvor knap halvdelen er solgt på nuværende tidspunkt.

Det begynder så småt at emme af jul henover landet, og i løbet af de sidste uger har Salling Groups butikker og varehuse også taget hul på de indledende manøvrer frem mod december. Som noget af det første kom den populære Tinka-nissehue ud i føtex, Bilka og BR sammen med meget andet merchandise relateret til årets julekalender på TV2, som Salling Group i år er partner på. Og danskerne er i år tidligt ude for at købe nissehuer.

I løbet af kort tid har føtex, Bilka og BR, hvor nissehuerne kan købes, solgt 100.000 af de i alt 210.000 nissehuer. For hver solgt nissehue donerer Salling Group to kroner til Julemærkehjemmene.

- Vi har købt historisk mange Tinka-nissehuer. Så vi er positivt overraskede over den overvældende efterspørgsel, men det går fortsat hurtigt. Derfor sætter vi også en begrænsning på max fire huer, så vi sikrer, at huerne ender på toppen af de små, siger indkøbsdirektør i Salling Group, Henrik Schmidt og fortsætter:

- Det var vores overbevisning, at 210.000 nissehuer til landets børn ville være rigeligt, men vi må tilstå at have undervurderet efterspørgslen.

Salget af nissehuer ophører, når den sidste er solgt.

Kontakter

Billeder

Information om Salling Group

Salling Group
Salling Group
Rosbjergvej 33
8220 Brabrand

87 78 50 00https://sallinggroup.com/

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

Nyt samarbejde skal forebygge stroke i danskernes hverdag28.2.2024 08:20:00 CET | Pressemeddelelse

Alt for mange danskere rammes hvert år af stroke, og derfor vil Hjernesagen sammen med Salling Group og Salling Fondene over de kommende år bringe hjernesundhed og forebyggelse af stroke længst muligt ud til danskerne. Det sker ved at tilbyde nem og gratis blodtryksmåling i butikker landet over som del af et nyt, flerårigt strategisk samarbejde med ambition om at løfte danskernes generelle sundhedsniveau.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye