Freja Ejendomme sælger Bunken Strand Camping

Freja Ejendomme har solgt Bunken Strand Camping i Nordjylland. Køber er Hvidbjerg Strand Feriepark, der med købet erhverver sig en campingplads med en eftertragtet beliggenhed tæt på Skagen.
Fotokreditering: Esoft A/S

Ny ejer af Bunken Strand Camping er Hvidbjerg Strand Feriepark, som i dag allerede driver camping, hytteudlejning, strandhotel og strandvillaer i Blåvand og i Vejers ved Vesterhavet.

Bunken Strand Camping er beliggende i smuk natur, omkranset af skov og med direkte adgang til klitterne og familievenlig badestrand.

Campingpladsen råder over 700 pladser og 9 hytter. Derudover har den 3-stjernede campingplads fire servicebygninger med blandt andet badefaciliteter og møntvask, tre store legepladser, minigolf, grillbar, butik og reception. Der er på pladsen desuden bolig til forpagter/værtspar.

Bunken Strand Camping er beliggende 14 km. fra Skagen og ca. 6 km. fra Råbjerg Mile. I det eftertragtede ferieområde finder man flere populære destinationer i køreafstand, blandt andet Fårup Sommerland, Ørnereservatet og Nordsø Oceanarium.

Per Kondrup, salgschef i Freja Ejendomme siger: ”Vi oplevede rigtig stor interesse for denne ejendom og det var også derfor vi endte med at lave en budrunde. Campingpladsen nyder en helt fantastisk placering i naturen, har mange gode faciliteter til gæsterne og så ligger den rigtig godt i forhold til lokalområdets populære attraktioner”.

Den nye ejer har allerede mange års erfaring med at drive campingplads, og i 2018 modtog Hvidbjerg Strand Feriepark som den første campingplads i Danmark Campingrådets fineste udmærkelse: 6 stjerner.

Planen er at Bunken Strand Camping skal være klar til at modtage gæster allerede til påske.

Steen Slaikjær, medejer af Hvidbjerg Strand Feriepark siger: ”Vi glæder os rigtig meget til snart at kunne åbne Bunken Strand Camping. Beliggenheden er helt perfekt og vi ønsker at opgradere campingpladsen med nye bygninger og faciliterer i løbet af de kommende par år således, at Bunken Strand Camping kommer til at fremstå som en moderne campingplads midt i naturen. Vi vil nu gå i gang med at finde en forpagter til købmandsbutik og grill - samt et værtspar til selve campingpladsen. Ansøgninger er velkomne på info@hvidbjerg.dk”.

Kontaktperson:

Hvidbjerg Strand Feriepark: Steen Slaikjær (75279040, steen@hvidbjerg.dk)
http://www.hvidbjerg.dk / http://www.blaavandwellness.dk