Første headliner: Anthon Edwards og band giver koncert på Hotel Cecil i København 12. oktober 2023

Den 12. oktober 2023 kan man opleve Anthon Edwards spille sin første headliner koncert i eget navn på Hotel Cecil i København.

Anthon Edwards startede sin karriere som den ene halvdel af hitduoen Citybois, der med mere end 200 millioner streams i bagagen, et anmelderrost album, der indeholdt store radiosange såsom ”Sig Mig” og ”Finde Tilbage”, samt udsolgte shows over hele Danmark, og var et af de største pop-acts i 2020, hvilket blandt andet førte til en nominering i kategorien ’Årets Gruppe’ ved DMA 2020.
Den 24-årige sanger og musiker, Anthon Edwards, har holdt en udgivelsespause i 2022 og brugt tiden i studiet. Her har han arbejdet med nye producere og fundet en skarp lyd. 2023 har allerede budt på singler som “Satser Det Hele (Undercover)” og “Smukke Pige”. Med en masse ny musik og band står Anthon Edwards nu klar til at spille sin første headliner koncert i eget navn.

Om koncerten udtaler Anthon Edwards,”Jeg glæder mig til for første gang at skulle stå i eget navn på scenen med fuld band og spille mit musik live. Jeg har ventet længe på det rette moment til at kunne fremføre, hvad jeg har gået og brygget på i studiet de sidste par år, og jeg vil gøre mit bedste for at give mine fans den bedste oplevelse, for uden dem er det aldrig sjovt. Det skal være et show, hvor der er plads til forskelligheder, og et rum hvor vi kan gøre præcis - hvad vi har lyst. Og så håber jeg folk har kridtet danseskoene 4real. Glæder mig til at se jer. Kh Anthon”

Koncertdato og venue: 12. oktober 2023, Hotel Cecil, København.

Billetsalget starter torsdag 08. juni kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk