Fødselsdag

60 år: Charlotte Jensen, Aarhus, fylder mandag 11. oktober 60 år.

Navne: Charlotte Jensen har sin daglige gang i Rosensgade i Aarhus, hvor hun arbejder som rådgiver i Middelfart Sparekasse. Det har hun gjort i snart tre år. Hun kom til sparekassen fra et tilsvarende job i Spar Nord Bank.

Hun bor i Stautrup med sin mand Tommy. Sammen har de to voksne døtre.

Som det store familiemenneske, hun er, bruger Charlotte Jensen allerhelst sin fritid i selskab med sine børnebørn og nyder i fulde drag titlen og rollen som mormor til to piger og en dreng.

Når pulsen skal op, sætter Charlotte Jensen sig gerne til rette på cyklen eller tager sig en iskold dukkert i vinterbadeklubben.

60 år: Charlotte Jensen, Aarhus, fylder mandag 11. oktober 60 år.

Middelfart Sparekasse støtter fristed for byens udsatte kvinder10.8.2021 14:25:56 CEST | Pressemeddelelse

Aarhus: For tredje år i streg støtter Middelfart Sparekasse økonomisk op om Reden Aarhus’ sundhedsklinik til gavn for Redens brugere. Sundhedsklinikken gør en stor forskel for de kvinder, som kommer på Reden og lever med problemer som hjemløshed, misbrug, prostitution, ensomhed, vold og voldtægt. - Denne gruppe kvinder er særligt sårbare i mødet med fysisk og psykisk sygdom og har ofte oplevet stigmatisering og svigt. Mange af kvinderne oplever ikke at kunne opsøge egen læge på lige fod med andre. Her gør klinikken en stor forskel, da kvinderne kan få hjælp og videre brobygning i trygge rammer, siger Anders Sørensen, leder af Reden Aarhus. Klinikken er drevet af et stort hold frivillige læger og sygeplejerskestuderende, som hver uge hjælper byens udsatte kvinder med basale livsbehov og giver adgang til den nødvendig hjælp, undersøgelser og rådgivning. Særligt under pandemien har kvinderne været sårbare. Livet har været præget af isolation og usikkerhed, og mange af kvinderne har været