Fire nye millionærer i weekenden

Lørdagens trækning i Lotto bød på fire nye heldige vindere af en milliongevinst

Efter trækningen i Lotto lørdag aften kunne hele fire danskere kalde sig millionærer. To af dem deler hovedpræmien og kan således se frem til at få sat 3.000.000 kroner ind på kontoen i løbet af de kommende uger. Den ene spiller er fra Taarnby Kommune og har et Plusabonnement og har købt en 10 rækkers Lynlotto. Den anden har spillet systemet 36 r med joker for 190 kroner. Sidstnævnte vinder har været ekstra heldig og havde desuden 14x 6 rigtige til 34.118 kr. samt 21x5 rigtige til 2.457 kr. Den samlede gevinst bliver således 3.036.575.

Vinderkuponen er købt hos Føtex i Lautrupcentret i Ballerup.

Der var desuden to vindere af millionærgarantien, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Her har den ene købt sin kupon i SuperBrugsen på Brønshøj Torv, og personen havde tilmed fire rigtige og får således 50 kroner oveni.

Den anden har et Plusabonnement og er fra Rødovre Kommune.

Danske Spil ønskerne alle vinderne stort tillykke.

Vindertal: 1,8,9,11,18,31,34

Tillægstal: 7