Fire nye millionærer i weekenden

Lørdagens trækning i Lotto bød på fire nye heldige vindere af en milliongevinst

Efter trækningen i Lotto lørdag aften kunne hele fire danskere kalde sig millionærer. To af dem deler hovedpræmien og kan således se frem til at få sat 3.000.000 kroner ind på kontoen i løbet af de kommende uger. Den ene spiller er fra Taarnby Kommune og har et Plusabonnement og har købt en 10 rækkers Lynlotto. Den anden har spillet systemet 36 r med joker for 190 kroner. Sidstnævnte vinder har været ekstra heldig og havde desuden 14x 6 rigtige til 34.118 kr. samt 21x5 rigtige til 2.457 kr. Den samlede gevinst bliver således 3.036.575.

Vinderkuponen er købt hos Føtex i Lautrupcentret i Ballerup.

Der var desuden to vindere af millionærgarantien, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Her har den ene købt sin kupon i SuperBrugsen på Brønshøj Torv, og personen havde tilmed fire rigtige og får således 50 kroner oveni.

Den anden har et Plusabonnement og er fra Rødovre Kommune.

Danske Spil ønskerne alle vinderne stort tillykke.

Vindertal: 1,8,9,11,18,31,34

Tillægstal: 7

Nybagt Lotto millionær vil udleve stor drøm20.11.2020 08:53:58 CETPressemeddelelse

En kvinde i 70’erne fra Halsnæs Kommune blev for nogle uger siden den heldige vinder af 1.000.000 på Millionærgarantien fra Lotto, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Den heldige vinder spiller på en fast fem-ugers kupon og har spillet med i lotteriet igennem de sidste 20 år. - Så jeg vil da sige, at det var på tide, at jeg vandt et eller andet, siger kvinden med et stort grin og understreger, at hun er meget glad. Den nybagte millionær, der er nummer 3728 i Lotto Millionærklub, var som sædvanlig ude at handle og ville tjekke sine faste to kuponer. - Så sagde de i kiosken, at der var mere gevinst på, end de kunne udbetale, hvilket betyder, at man har en stor gevinst i vente. Så kan det nok være, at jeg fik det varmt. Jeg var lige ved at dejse om, fortæller hun, da hun fandt ud af, at hun pludselig kunne skrive millionær på visitkortet. Kvinden, der er pensionist, glædede sig til at fortælle sin mand om sit held. - Han var dog lidt svær at overbevise. Han troede slet ik