Fire nye bestyrelsesmedlemmer og ny formand for DI Sønderjylland

Dansk Industris regionale forening DI Sønderjylland har fået fire nye medlemmer i bestyrelsen og en ny formand.

På generalforsamlingen på Alsik Hotel i Sønderborg mandag den 3. juni 2019 i DI Sønderjylland blev følgende valgt til bestyrelsen:

• Medejer Anette Koch, CaRas I/S
  • Fabriksdirektør Helle Vingolf, Brødrene Hartmann A/S
  • Adm. direktør Niels Bjerregaard, Elvstrøm Sails A/S
  • Adm. direktør Henning Højberg Kristensen, Lodam Electronics A/S

Og hidtidige formand Erling Duus, som har været adm. direktør for Eegholm A/S, har nu afhændet sin virksomhed og har derfor også trukket sig fra bestyrelsen og formandsposten.

I stedet er tidligere næstformand Hans Olling, direktør for Dansk Sintermetal A/S, ved det konstituerende møde efter generalforsamlingen blevet valgt som ny formand.

Som næstformand fortsætter områdechef Lars Chresten Møller fra Rambøll Danmark A/S.

DI Sønderjyllands bestyrelse består nu af 12 medlemmer og ser sådan ud:

Direktør Hans Olling, Dansk Sintermetal A/S

Områdechef Lars Chresten Møller, Rambøll Danmark A/S

Direktør Lasse Meldgaard, Meldgaard Transport A/S

Arkitekt maa/partner/DGNB Rikke Thohøj Martinusen, Tegnestuen Meje-riet

Adm. direktør Kristian Kvistgaard-Persson, Okholm Maskinfabrik A/S

Adm. direktør Tommy Seeberg, Hydro Precision Tubing Tønder A/S

Adm. direktør og partner Vibeke Svendsen, Envotherm A/S

Adm. direktør Morten Buhl Sørensen, Danfoss Power Electronics

Adm. direktør Henning Højberg Kristensen, Lodam Electronics A/S

Adm. direktør Niels Bjerregaard, Elvstrøm Sails A/S

Fabriksdirektør Helle Vingolf, Brødrene Hartmann A/S